Tulee niin raivostunut ja turhautunut olotila kun 2-luokkalainen kertoo
erään luokkakaverinsa jutuista koulupäivän aikana:/ Jos ne ei ole seksijuttuja asentoinene päivineen niin sitten tämän päivän kaltaisia.
Eli poika kertoi juuri kuinka luokkakaveri oli kertonut katsoneensa tietokoneelta jonkin jutun missä joku oli hypännyt talon katolta tahallaan ja mätkähtänyt terävän jääjutun päälle ja se jääjuttu oli lävistänyt sen miehen mahasta selän puolelle.
Poika on selvästi nyt pyöritellyt tuota mielessään, oli 1h verran kotona yksin ennenkuin minä kotiuduin klo14.30
Että ottaa päähän, tekisi mieli laittaa kys lapsen äidille txt-viestiä että huolehtiis hieman paremmin lapsestaan ja valvoisi yms.
Mutta eihän hän reagoi, ei reagoinut siihenkään kun laitoin viestiä ettei poikansa laittaisi nastoja tuoleihin luokkahuoneessa.
Opettajaanko yhteys?
ARGH!!!
Kommentit (24)
Koulussa ei todellakaan opeteta seksiasentoja eikä katsota tietokoneelta jäähän putoamisia. Älkää nyt opea tällaisesta syyttäkö, vastuu on kodin.
t: Ope minäkin
http://www.stara.fi/2011/08/14/opettaja-kiinni-rysan-paalta-harrasti-se…
olen sitä mieltä, että ap:n täytyy keskustella perusteellisesti oman lapsensa kanssa. Nimenomaan siitä, millaisia juttuja kannattaa uskoa, mitä netistä löytyy, kaverin valinnasta jne. Tuo seksi asiakin olisi hyvä keskustella läpi, ettei tule lapselle väärää mielikuvaa.
Oman ekaluokkalaiseni kavereista pari kuulemma kiroilee paljon (en ole itse kuullut heidän kiroilevan). Lastani tuo kiroilu häiritsee, vaikka muuten mukavia kavereita ovatkin. Olen sanonut lapselleni, että hän voi nätisti sanoa kavereille, että kiroilu kuulostaa ikävälle. Jos itse kuulen heidän kiroavan, voin sanoa, ettei meillä saa kiroilla. Ja lapseni tietää myös, että hän voi itse valita kaverinsa, jos tuo kiroilu on ylitsepääsemätön ongelma.
haluaisin että hän olisi myös tietoinen siitä mitä lapset puhuvat, etenkin kun nyt on kyseessä kuitenkin asia joka kuuluu myös opettajalle.
Lisäksi nuo seksijutut ja -videot on K18 materiaalia joten ei pidä poistaa opettajan viran puolesta olevaa vastuuta tehdä lastensuojeluilmoitus kun aihetta on.