Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomifenista

16.11.2005 |

Syksyllä-00 minulla oli Clomifen kuuri.Ei mitään sivuvaikutuksia enkä sen kummemmin koskaan huomannut mitään ovulaatio oireitakaan.Kuitenkin heti ekassa kierrossa oli munasolu ja raskaaksi tulin 4kk yrittämisen jälkeen.

Kesällä-03 tulin yllättäen raskaaksi ihan heti kertalaakista.

Nyt on taas yritetty lasta jonkin aikaa ja nyt minulla on taas Clomifen kuuri.3 kiertoa olen syönyt.2 kierrossa ei ole ovulaatiota tapahtunut(olen käyttänyt Mammaksi ovis-testejä)ja ensi viikolla alkaa ovis-testailu 3. kierrosta.Tämän kuurin aikana sivuvaituksia on ollut ihan kunnolla,hiki-vilu ja n.5vrk. ennen menkkoja vaikka mitä oireita(hiki-vilu,vatsa ja selkä oireilee).Ja kun menkat alkaa niin oireet loppuvat kun seinään.

Rinnat ovat arat koko kiertojen ajan.

Kysyisinkin onko toisaalta sekään hyvä jos on enemmänkin sivuvaikutuksia?Nyt kun niitä on niin ei ole oviksista tietoakaan ja vuonna-00 ei ollut mitään sivuvaikutuksia ja heti alkoi ovikset.Vai onko noilla asioilla mitään tekemistä keskenään?

Ystäväni söi juuri ekan Clomifen kierron eikä hänellä ollut mitään sivuvaikutuksia,heti oli munasolu ja eilen teki positiivisen raskaustestin.

Menkat minulla on pvän ja kellon tarkat Clomifenilla eli 28pv.

Viime kierrolla oli 12. ja 13.pv runsasta limaista vuotoa ja jo luulinkin että nyt ovulaatio on tapahtumassa mutta ovis-testit oli negaa(tosin kävi niin että ne loppu kesken ja sain testattua vaan 4vrk.).

Ikinä ennen en ole edes huomannut noin runsasta lima vuotoa enkä oikeastaan yhtään minkäänlaista ja silti raskaaksi olen tullut.

Vai onko runsas lima sitten huono asia?

Clomifen annostus on 50mg 3-7pv.

Vastauksia kaipaan,jos vaan joku noista asioista jotain osais sanoa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän