Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on normaali määrä seksiä arjessa?

Vierailija
12.03.2012 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella päivittäin tai vähintään joka toinen päivä, mutta vaimo ei halua yhtä usein. Jos sillä on pienikin stressi päällä niin ei sitä huvita. Luulen sen olevan tekosyy. Minusta se tuntuu loukkaavalta kun torjutaan.

Mikään ei poista stressiä yhtä hyvin kuin seksi!

Vierailija
42/55 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa 10 vuodessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin joka toinen päivä! Aviopari +60v, yhteiseloa lähes 40 vuotta!

Vierailija
44/55 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajonta on täällä näköjään melkoista

meillä parisuhteaktivitteeteja noin kerran viikossa. Minulle vähän alakantissa, mutta on meillä huonompiakin aikoja ollut, että en nyt oikeen osaa valittaa.

Seksi on erittäin hyvää, molemmin puolin tyydyttävää - silloin kun sitä on

-Teemu-

Vierailija
45/55 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noin 7-21 kertaa viikossa. Vähintään kerran päivässä, mutta yleensä 2 tai 3 kertaa. keskiarvo ehkä voisi olla 16 kertaa viikossa :) Riittää meille molemmille aivan hyvin, kun tietysti tuohon lisäksi vielä käsi ja suu hommat :)

Vierailija
46/55 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 krt viikossa, lomalla joka päivä. Joskus viikonloppuna/lomalla aamuin, illoin.

Ja minä naisena teen myös aloitteita, ei onneksi tarvitse miestä houkutella seksiin, kerran on 18 vuoden aikana kieltäytynyt ja silloinkin taisi olla tulossa sairaaksi:) naurettiin juuri tätä miehen kanssa sitä.

Viikonloppuaamuisin aika usein saatan herättää miehen klo 9-10 pusuilla ja haleilla alastomana ja suihkunraikkaana, ja seksin jälkeen teen herkkuaamupalan ja mies alkaa pötkötellen lukea Hesaria. Illalla sitten uusitaan sekstailut.

Ei ole mies valitellut.

Viikonloppuaamuisin on ihana herätä, kun tietää että kivaa on tiedossa. Olen jo valmiiksi kiihottunut, kun alan miestä herätellä. Minä kun herään miestä aina ennen ja pitää odotella milloin kehtaan miehen herättää seksipuuhiin. Siinä on aikaa miettiä vieressä kivoja juttuja ja sitten varovasti herätellä miestä haleilla ja pusuilla ja fyysisellä lähentelyllä. Miehellä nousee viisari heti kun herää mun hyväilyihin. Ja kyllähän sitä on oppinut tässä 18 vuoden aikana tasan tarkkaan miten toisen kiiman saa nousemaan tappiin asti.

Vierailija
47/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kertaa vuodessa, mutta käsin vaimo hoitelee minut onneksi 2-4 kertaa kuussa.

Vierailija
48/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä paljon. Nam. N50+

Vierailija
49/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin vaikka kokoajan, mies hoitelee yleensä kerran illassa. Jos joudun olemaan paripäivää ilman, minusta tulee äkäinen ja ärsyttävä.

On pieniä lapsia ja on töitä ja on stressiä mutta jos ei ois seksiä nii kaikki ois vaikeempaa. Seksi rentouttaa ja piristää.

Vierailija
50/55 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoi miss kumpiki on tyytyväisii.meill n 2 kertaa viikossa

Vierailija
51/55 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinko harvoin tosiaan.meillä touhutaan kyllä pari kertaa päivässä.joskus viikonloppuna kolmekkin kertaa päivässä.mies on kuudenkymmenen mutta todella viriili.

Vierailija
52/55 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa vuodessa ollu jo parivuotta normaali määrä. syytä en tiedä.

Vierailija
53/55 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa pari, kolme kertaa vuodessa ja masturbaatiota käsin wc:ssä 2-3 kertaa viikossa. Vaimo ei masturboi.

t. Likainen läski runkkari

Vierailija
54/55 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a jos tässä nyt ihan rehellinen on, tälleen pitkässä yli kymmenen vuotta kestäneessä parisuhteessa ehkä kerran viikossa. Tottakai sillon kun tavattiin, naitiin kuin kanit kerran tai useammin päivässä mutta enää ei viitsi eikä JAKSA. Jopa näin miehen näkökulmasta katsottuna, se on kuitenkin raskas ja sotkuinen asia mikä vain sillointällöin tehdään. Se tulee yleensä ihan spontaanisti ja on mahtavaa juuri silleen. Paineet on aidosti kasautunu ja ne sitten yhdessä puretaan.

Vierailija
55/55 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2kertaa vuodessa☹

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän