Mikä on normaali määrä seksiä arjessa?
Kommentit (55)
Kylläpäs on aktiivista porukkaa. Hieman iski kateus..joillakin vaan on sitä kahden aikuisen välistä aikaa. Itse teen vuorotyötä,mies pelkkää aamuvuoroa,3lasta arjessa(2koululaista,1vaippaikäinen) sekä 2vielä muualla asuvaa lasta
Tällä viikolla on tehty se joka päivä kaksi kertaa. Tästä illasta en ole vielä ihan varma, saattaa olla että tulen niin myöhään kotiin etten enää jaksa. Mutta meillä siis aktiivinen seksielämä
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:14"]Kylläpäs on aktiivista porukkaa. Hieman iski kateus..joillakin vaan on sitä kahden aikuisen välistä aikaa. Itse teen vuorotyötä,mies pelkkää aamuvuoroa,3lasta arjessa(2koululaista,1vaippaikäinen) sekä 2vielä muualla asuvaa lasta
[/quote]
Ja se seksi ei ole kyllä tässä pyörityksessä päällimmäisenä mielessä kun lapset saatu nukkumaan..oiskohan sitä 1-2kertaa kuussa
Ei mitään hajua, ed kerrasta 7kk. Kiitos rakas!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2012 klo 12:19"]Aina sitä ihmiset vetoaa, että kun on pieniä lapsia ja vaikka mitä stressiä. Mikään ei poista paremmin stressiä kuin hyvä seksi. Meillä on neljä lasta, joista kaksi erityislasta ja arki todella hektistä, silti rakastelemme miehen kanssa joka päivä. Viikonloppuisin joskus kahdestikin päivässä. Olemme moolemmat hyvin aktiivisia, minulla on hyvin korkea libido ja seksi ja hellyys saavat suhteemme pysymään intohimoisena lapsiperherumbasta huolimatta.
terveisin onnellinen vaimo
[/quote]
Se että te kerkeette ei tarkoita että kaikki muutkin. Raivostuttavaa tuollainen yleistäminen!!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2012 klo 13:53"]No miksi sitten näiden pari kertaa kuukaudessa-vaimojen miehet pettävät vaimojaan salasuhteilla, yhden illan jutuilla ja käymällä huorissa? Aika harva mies prosentuaalisesti on niin erilainen, että sille tosissaan riittää muutaman viikon välein. Avatkaa nyt naiset silmänne! Naiset valittavat stressistä ja ajanpuutteesta, vaikka oikeasti siitä ei todella ole kyse ja miehet siitä kun vaimo pihtaa. Jos viitsittäisiin olla edes hieman aktiivisempia, niin ei tarvisi kitistä puolin jos toisin.
[/quote]
Haloo sinäkin siellä, ootko koskaan kuullu pihtaavista miehistä??
Tv. Mies vaan vklp kotona ja nainen aina puutteessa (lapsi ei nuku enään edes päiväunia)
Noin kerran kuukaudessa saan, enkä ole tyytyväinen, mutta jos tämä on vaimon mielestä hänelle riittäävä määrä niin riittäköön se hänelle...
Meillä on normaali 4-5 kertaa viikossa. Mies pärjäisi vähemmälläkin, mutta minulla alkaa pinna kiristyä. Enkä kuitenkaan vaadi mitään tuntien sessioita, pikainen helpotus riittää hyvin. Mies on tullut siihen tulokseen, että vaikka halut ei ihan kohtaakaan, on huomattavasti helpompi yrittää innostua seksistä kuin katsella kiukkuista vaimoa. Meillä kolme alle kouluikäistä, jotka nukkumassa yhdeksään mennessä. Saas nähdä kuinka tilanne muuttuu sitten, kun lapset eivät nukukaan niin aikaisin tai valvovat jopa vanhempia myöhempään. Vähän hirvittää.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:57"]
Meillä on normaali 4-5 kertaa viikossa. Mies pärjäisi vähemmälläkin, mutta minulla alkaa pinna kiristyä. Enkä kuitenkaan vaadi mitään tuntien sessioita, pikainen helpotus riittää hyvin. Mies on tullut siihen tulokseen, että vaikka halut ei ihan kohtaakaan, on huomattavasti helpompi yrittää innostua seksistä kuin katsella kiukkuista vaimoa. Meillä kolme alle kouluikäistä, jotka nukkumassa yhdeksään mennessä. Saas nähdä kuinka tilanne muuttuu sitten, kun lapset eivät nukukaan niin aikaisin tai valvovat jopa vanhempia myöhempään. Vähän hirvittää.
[/quote]
Taitaa olla yksi miljoonasta tällainen jako. Yleensä se on niin että nainen pihtaa ja kyllä mulla haluttas kerran joka päivä mutta nainen ei jaksa
Tavallisesti kerran pävässä. Jos joku päivä jää välistä, niin seuraavana pari kertaa, samoin viikonloppuna.
RV50
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:57"]
[/quote]
Taitaa olla yksi miljoonasta tällainen jako. Yleensä se on niin että nainen pihtaa ja kyllä mulla haluttas kerran joka päivä mutta nainen ei jaksa
[/quote]
Tiedän olevani erityinen. Seksi vain on yhteydessä niin moneen tunteeseen. Osoitan kiintymystä alistuen, rakkautta näytän hellästi rakastellen, otan mieheni ahnaasti kaipauksesta ja kiukkuisena haukun miestäni isomunaiseksi pässiksi samalla uhaten hakea naapurin mukaan. Seksi on osa parisuhdetanssia, kommunikaatiota. Eikä siihen koskaan vaikuta kummankaan ulkoinen olemus. Menen jotenkin tunnelukkoon ilman seksiä. Se on osa minua ja tarvitsen jatkuvan fyysisen kontaktin kumppaniini voidakseni psyykkisesti hyvin. Olen kai tyypillinen härkänainen.
6-8 kertaa vuodessa, joskus on tuuria ja saattaa saada pari kertaa kuussa mutta näitä ei viime vuosina ole paljoa ollut.
Olen pitänyt tilastoa, keskimäärin 4 kertaa kuussa pikkulapsiperheessä miehen aloitteesta. Itse en enää tee aloitteita koska olen saanut neljät pakit syksyn aikana, mies yhdet (ja samana iltana ei saanut pakkeja kun teki uudestaan aloitteen). En ole tyytyväinen, n. joka toinen päivä olisi hyvä. N34
Onkohan toi pikkulapsivaihe vai toiveajattelua. Meillä on lapset jo aika isoja ja seksiä on kyllä selvästi vähemmän kuin silloin kun lapset olivat pieniä.
Kertokaa jos on käynyt niin että kuivan pikkulapsikauden jälkeen on päästy takaisin aktiiviseen seksielämään. Meillä ei ainakaan käynyt niin.
On niin yksilöllistä. Meille normaalia on kolme kertaa viikossa, jos on joku kuhertelukausi niin useammin jos taas menee huonommin niin paljon harvemmin. Meillä molemmilla halut vaihtelee kausittain eikä koskaan osu yhteen..
Mistä saisi tollasen naisen?
Nostan sulo kyllä hattua👍
On harvassa tollaiset naiset
Riippuu varmaan pariskunnasta. Tärkeintä on, että halut kohtaan - puolin ja toisin. Meillä normaalin määrä 5-10 kertaa viikossa. Parisuhdetta takana 2v, ei lapsia.
T:n25