Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bio Luvil hajusteetonko muka hajusteetonta!!?ov

Vierailija
16.11.2005 |

Avasin juuri paketin kun laitoin pyykit koneeseen ja Bio luvil Color Hajusteettomassa pesuaineessa oli kuitenkin sellainen hejuvesituoksu että sain siitä astmaatikkona päänsäryn!!

hitto että ottaa päähän, miten ne voi laittaa merkinnän: hajusteeton tuohon tuotteeseen!

Tavalllisesti käytän muun merkkistä hajusteetonta joka myös on hajutonta.

Ei kai tuo haju jää kuivana pyykkeihin!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä haise hajustetulla, ainakaan minun nenääni. Eikä jää haju pyykkiin. Kaikki aineet JOLTAKIN haisee, eihän se pesuaine itsessään mitään hajutonta ole.

Vierailija
2/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla virheellinen erä tai jotain, koska tosiaan tavallisesti käyttämäni hajusteeton pesuaine myös on tuoksutonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän väittänytkään, etteikö se joltakin haisisi. Haju kokemus lienee subjektiivinen :-) Minun kokemukseni on, että se ei haise (hajusteelta).

2

Vierailija
4/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

oon tosi herkkä noille hajusteille!

Vierailija
5/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - hajusteeton ei ole yhtäkuin hajuton, vaan pesuaineen eri ainesosat tuoksuvat ko. kemikaalilta, siksihän niitä hajusteita käytetäänkin (peittämään kemikaalien hajua).

Jos ko. pesuaineen perushaju (ilman lisätty hajusteita siis) ei sovi sinulle, niin kannattaa tietenkin vaihtaa toiseen merkkiin. Eri ihmisille eri hajut sopivat eri tavalla, tietenkin.

Mitä hajusteetonta pesuainetta olet ennen käyttänyt, kun sanoit, että se oli aivan hajuton?