Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti. 12-vuotias tahtoo takatukan.

Vierailija
11.03.2012 |

Siis ei kukaan voi oikeesti haluta takatukkaa. Kuolen ehkä häpeästä. sillä on nyt sen verran kasvatetut hiukset, että niistä saisi muotoiltua takatukkamallin kun kaikki päälihiuksen lyhentäisi.

Siis oikeesti??? Auttakaa mua, mitä mä sanon tolle? Ei kai nyt OIKEESTI ole takatukat muodissa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta :D

Auttaa en kyllä osaa.

Vierailija
2/24 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin jotain 15. Se oli sellainen toiselta puolelta tuleva hiipake, silloin niitä oli monella. Tästä aikaa 7 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Näkisitpä minkälaisia hiuksia lapseni haluavat, ja minä olen kampaaja, kyllähän niitä hiuksia varmasti jotkut ihmettelevät... =)

Vierailija
4/24 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sittenkin yksi juttu mieleen...sano sille, että ne oli tosi muotia silloin kun äiti oli nuori. Jokainen normaali nuori pitää juttua sen jälkeen tosi nolona.

T.2

Vierailija
6/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mun lapseni tukka on luonnonkihara. Arvaa miltä ritariässältä/ihmemieheltä se näyttäis??

-ap-

P.S. Olen ajatellut lahjoa. "Jos kasvatat koko tukan pitkäksi ja pidät sen kiinni tai jos leikkaat kaikki hiukset lyhyeksi, saat uuden puhelimen..."

Vierailija
7/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vasta alkua! Kohta halutaan sitä ja tätä ja tehdään sitä sun tätä, ja siinä vaiheessa voit sanoa että silloin kun se halusi vaan takatukan, oli elämä vielä helppoa! Mitä sitten??? Pienet on sulla murheet elämässä jos oot hiuskarvan varassa!

Vierailija
8/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja lävistyksetkin on jossain iässä sitten ihan ok, mutta takatukka!? EEEEEIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

Se on vasta alkua! Kohta halutaan sitä ja tätä ja tehdään sitä sun tätä, ja siinä vaiheessa voit sanoa että silloin kun se halusi vaan takatukan, oli elämä vielä helppoa! Mitä sitten??? Pienet on sulla murheet elämässä jos oot hiuskarvan varassa!

Vierailija
9/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi ok, lävistys ok, arpitatuointi ok, homous ok, kasvissyönti ok, talonvaltaus ok, kiljunkeitto ok (no tätä en kerro, että olisi ok) yms. yms....! Siis en keksi mitään peruspaheksuttavaa teinihommaa, joka menis tän takatukan ohi rankkuudessaan (Jos liikutaan ns. elämän kevyellä puolella ja jätetään laskuista esim. huumeet ja ranteiden viiltely)

Mutta ei, mun lapseni tahtoo järkyttää mua takatukalla. Kohta se varmaan tahtoo silkkipusakan. Voi jeesus.

-ap-

Vierailija
10/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiprusofftakatukka niin kasaria! Onko kyseessä poika?

Vierailija
11/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä pitäisi iloita siitä että lapsen tukkamalli on vielä vanhemman päätöksen alainen.

Itselläni oli paksu, vyötärölle asti oleva (vanhempien luvalla hennattu) tukka josta puolessa tunnissa tuli Stadin mahtavin irokeesi. Äiti tuli ovesta sisään ja ensin vaan katsoi, sitten alkoi nauraa ja sitten vaan sanoi että aika mahtava keesi on.

Voin kyllä kuvitella miten hurjalta mammasta tuntui nähdä yhtäkkinen muutos upean kuontalon omaavasta tytöstä rajuksi punkiksi, etenkin kun takaisinkasvattaminen keesistä kestää vuosia...

Mutta tukkaa ja itseilmaisuahan se vaan on. Nyt vanhempana kerron omat mielipiteeni lapselle, mutta en ole tiukkis ulkonäköjutuissa. Tiettyyn rajaan... ja kun se raja tulee, joko kiellän tai ilmaisen mielipiteeni jos sattuu olemaan liian myöhäistä (kuten omalle mammalleni kävi) :)

Vierailija
12/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille nauretaan && kaikki on sillee "kato ton takapiiskaaa hihi"

yst. terv. seiskaluokkalainen tyttö

Vierailija
13/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja irokeesi, sellainen sillä on joskus ollutkin ja nytkin se sopisi. Mitä tahansa muuta kuin takatukka :-/

-ap-

Vierailija
14/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille nauretaan && kaikki on sillee "kato ton takapiiskaaa hihi" yst. terv. seiskaluokkalainen tyttö

jopa mä tiedän, että kaikki normaalit reagoi noin, vaikka oonkin jo vanha! :-D

-ap-

P.S. Mee nukkuun siitä!

Vierailija
15/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaisia enää kukaan käytä.

t. kolmen teinipojan äiti

Vierailija
16/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan miehestä miten sen tukkansa kantaa. Pitää olla tarpeeksi miestä.

Vierailija
17/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan sanot sille ,että pidät ylpeytesi vaikka kuka kuínka v*tuilisi.

Vierailija
18/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tukkamallin olla se, jonka hän toivoo ja ole byökkimättä. Eipä äitisikään varmaan aikoinaan tajunnut omia visioitasi.

Vierailija
19/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tukkaa ei leikata takaa keväällä eikä kesällä. Mukavampi sitten mökillä olla, kun ei niska pala.

T; Ex

Vierailija
20/24 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tukkaa ei leikata takaa keväällä eikä kesällä. Mukavampi sitten mökillä olla, kun ei niska pala.

T; Ex

Hölmön näköinen!

Voin kuvitella pienen kaljamahan ja hankkijalippiksen päähän. Kirves toisessa kädessä ja tölkki toisessa. Siinä sitä sitten patsastellaan ilman naista ja syy on takatukka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan