Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän suhteen jälkeen uusi suhde

Vierailija
11.03.2012 |

Minä olen tässä miettinyt, kun noita teidän suhdejuttujanne olen lukenut, miten monella keski-ikäiselläkin on uusia seksisuhteita, ja miten luontevia niiden kanssa olette.

Itse olen tavannut mieheni 20 vuotta sitten, kun kroppa oli nuori ja nätti, ja sen jälkeen se on venynyt ja paukkunut, kun on neljä raskautta takana ja neljä pitkää imetystä, ja sitten jokunen kilokin on vuosien varrella kertynyt. Nyt sitten tuntuisi ihan kummalliselta olla alasti uuden ihmisen kanssa, se vanha kun on niihin uusiin muotoihin aikaa myöten tottunut, ja tietää niiden historian, uuden ihmisen kanssa tuntuisi tosi nololta.

Miten te nelikymppiset naiset, jotka olette uudessa suhteessa pitkän edellisen suhteen jälkeen, nolottaako teitä kropan muuttuminen, kun edellinen kokemus uudesta kumppanista oli sellainen, missä omasta kropastaan saattoi olla ylpeä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ketään katselemaan vatsamakkaraani. Tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi vaikka en edes ole kumpaakaan. Eli kyllä se rima nousee. Ehkä liian ylös.

Vierailija
2/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut alastoman kroppani kanssa mieheni edessä vaikkahän minua upeaksi kehuukin. Takana lähes 20 vuoden suhde ex-miehen kanssa ja kieötämättä uuden suhteen komapstuskiveksi meinasi tulla oma epävarmuuteni..Onneksi ne miehetkään eivät välttämättä enää ole 2-kymppisiä pyykkilautavatsoja =)

Nenä pystyyn ja ollaa ylpeitä itsestämme! Elämän pitääkin vähän näkyä vartalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta uutta suhdetta takana, bmi 39, enkä häpeä vartaloani yhtään eikä mieskään arvostele, vaikka hoikka urheilija onkin.

Vierailija
4/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto, kun on korkealla niin ei pari arpea haittaa. Mies saa minut tälläisenä tai sitten ei saa olenkaa.

Eron jälkeen on ollut kolme miestä (tappaillut pidempään) ja kaikki ovat itse olleet todella hyvä kroppasia. Itselläni on raskausarpia mahassa ja ylinmääräistä löytyy muutama kilo. Vältän päällä oloa, muut asennot on ok.

Vierailija
5/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näin vanhempana mietityttää oma kroppa. Rinnat ovat vielä hyvät eikä naamakaan paha. Ylipainoa n. 5-8 kg eikä siinäkään vielä mitään, mutta kun tuntuu, että se kaikki on kertynyt tuohon vatsanalueelle. Joka sektioiden jälkeen on sellainen kiva löllerö. Inhoan mahaani!!

Tosin eihän se silloin nuorenakaan aina niin helppoa ollut.