Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksia naiselle + sormet

Vierailija
11.03.2012 |

Suositelkaa hyvää asentoa joka toimii kummankin kannalta.

Toiveita:

- Vastaanottaja voi keskittyä tuntemuksiin (69-variaatiot eivät toimi)

- Sormilla voi stimuloida g-pistettä

- Mies voi jatkaa nuolemista ja sormien käyttöä pitkään (pää/niska kohtuullisen rennossa asennossa)

- Asento toimii mielellään parisängyssä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo makaa lähetyssaarnaaja-asennossa, ja minä olen polvillani. Työnnän sormen tai pari vaginaan ja pidän rytmiä yllä. Jos niskaa väsyttää niin laitan vasemman käden klitoriksen päälle ja teen pyörivää likkettä.

Vierailija
2/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisovilteen.. saat sormet hyvin sisälle, 2kpl tai enemmän ja koukistat niitä voimakkaasti että osuu kunnolla etureunaan. samalla nuolet klitorista tai hierot toisella kädellä. kun tulee ja tunnet voimakkaan supistuksen vedät sormet pois.. näin saan itse tulemaan pisut vaimoltani.. ja takas sisään kun tulo loppuu. kolme kertaa saa ainakin kunnolla tehtyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisovilteen.. saat sormet hyvin sisälle, 2kpl tai enemmän ja koukistat niitä voimakkaasti että osuu kunnolla etureunaan. samalla nuolet klitorista tai hierot toisella kädellä. kun tulee ja tunnet voimakkaan supistuksen vedät sormet pois.. näin saan itse tulemaan pisut vaimoltani.. ja takas sisään kun tulo loppuu. kolme kertaa saa ainakin kunnolla tehtyä..

Vierailija
4/6 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 ja mies päällä ilman että nainen tekee mitään, esim mies hieman viistosti päällä. Ei ainakaan mulla väsy niskat

Vierailija
6/6 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee. kun antaa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä