Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi elämän kevät, minäkö olen väärässä vai mieheni?!

Vierailija
11.03.2012 |

Enkä edes tosissani tuota kysy... Sydän syrjällään saan pelätä jatkuvasti, mitä tapahtuu. En enää ymmärrä, että mitä miehellä liikkuu päässä, onko sillä yleensä aivoja olenkaan ajatteluun ja ennakointiin, mitä voi tapahtua.

Olen sisällä ja kuuluu kauhea lasten kirkuminen ulkoa. Ovat miehen kanssa ulkona ja luulin, että istuvat traktorissa lunta lykkimässä ja juoksen tietty katsomaan, että mitä tapahtui. No ei mitään, vielä! Lapset kiipeilevät korkean lumivallin päällä ja mies ajaa traktorilla siihen lumivalliin lunta. Valli on jyrkkä ja jos sieltä lähtee valumaan, niin huonosti käy. Ja minä en kestä tuollaisia jännityksiä, joissa on todellinen vaara.

Huusin lapset pois sieltä ja selitin tietty, miten voi käydä. Lasten mielestä se oli jännittävää. Naapurikin jo oli katsomassa, että mitä ne kirkuu. Kävin miehen puhuttelemassa, kun pysäytti traktorin. Miehen mielestä tilanteessa ei ollut mitään vaaraa ja hänhän katsoo lapsia samalla. Ja mitä, siis minä olen taas typerä ja lapsellinen valittaja. Mies vaan meni vaan käynnistämään traktorin uudelleen...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatuessaan joko rusentuu kauhan tai renkaan tms alle...aika vastuutonta minusta. Se on sit kiva taas lukea iltalehdestä mitä käynyt "kun ei vaan tullut ajatelleeksi"...

Voin hyvin kuvitella mitä palstan akat sanoisivat jos joku äiti tekisi tällaista!

Vierailija
22/25 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat toimia typerästi ja vastuuttomasti ihan sen elimensä takia. Se kai tyhmentää ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koheltaa mönkijöillä ja isoilla ruohonleikkuukoneilla ja sit käy pahasti. Eräs kaveri toimii tällaisten ruohonleikkuuajokkien myyjänä ja usein päivittelee miten isukit ostavat niitä leluiksi lapsille vaikka se on ehdottomasti kielletty. Se siitä vastuusta!

Vierailija
24/25 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollasta voi todellakaan tehdä. Tosi vaarallista.

Vierailija
25/25 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat toimia typerästi ja vastuuttomasti ihan sen elimensä takia. Se kai tyhmentää ihmistä?

Eikä naapurikaan tehnyt muuta kuin katseli.

Mitä tässä nyt sitten oli outoa? Mies vielä jatkoi töitään, senkin jälkeen kun oli asiasta keskusteltu. Eli arvioi tilanteen senkin jälkeen vielä turvalliseksi.

Hataroilla tiedoillapa te tuomitsette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi