Voiko päiväkodin hoitotakuun(4kk) aikana saada kotihoidon tukea?
Kommentit (8)
Paikka pitää irtisanoa kokonaan :(.
ok, kiitos. olisko sulla mitään linkkiä mihinkään, missä kerrottais tästä enemmän?
Tälläsen löysin netistä, onkohan av-mamamt nyt ihan 100 prosenttisen varmoja, ettei hoitotakuu ajalta voi saada kotihoidontukea?
"Kiitos vastauksestasi.
Olinkin yhteydessä kotikuntaani ja he sanoivat, että hoitopaikkatakuu ei estä kotihoidon tuen saamista. Päiväkodin johtaja kirjoittaa näissä tapauksissa tarvittavan todistuksen Kelaan."
tiedoksi aplle, että hoitopaikkatakuun aikana voi saada kotihoidon tukea. Lue tästä:
http://www.kangasala.fi/lapset_ja_nuoret/lasten_paivahoito/hoitopaikkat…
siellä mainittu sana hoitovapaa
kyllä mua taas huvittaa. Väärää tietoa annetaan. Toivottavasti kukaan ei tee näiden tietojen perusteela mitään päätöksiä elämässään :D Kiitos sille, joka linkitti tuon Kangasalan kunnan sivun.
terveisin, ap
kyllä mua taas huvittaa. Väärää tietoa annetaan. Toivottavasti kukaan ei tee näiden tietojen perusteela mitään päätöksiä elämässään :D Kiitos sille, joka linkitti tuon Kangasalan kunnan sivun.
terveisin, ap
kun selvität asioita itse ilman palstaa
terveisin, ap
kun selvität asioita itse ilman palstaa
No se on kyllä ihan totta!
Paikka pitää irtisanoa kokonaan :(.