Ystäväni soitti miehelleni,
kun kysyi olisko meillä lainata hänelle pyykinpesuainetta. Miksköhän ei voinut mulle soittaa? Eihän meillä mies edes tiedä missä pyykinpesuainetta säilytetään. Oon viime aikoina huomannut etääntymistä hänen saraltaan, mun seurani ei taida kovinkaan enää kiinnostaa. Sitten kun harvoin ottaa yhteyttä, niin soittaa miehelleni. Hyvä huomata missä mennään.
Kommentit (5)
törmännyt ystävääsi? Onko jotain ehkä sattunut?
Toisaalta mä joskus soitin kaverin miehelle, koska jostain syystä mun kaverin numeroa ei uudesta kännykästä löytynytkään. Soitin vielä parikin kertaa, kun en heti muistanut sitä numeroa sinne lisätä.
Olisi mennyt kauppaan ja ostanut sitä itselleen. Vai olisiko miehen pitänyt mennä viemään sitä ystävällesi niin olisivat voineet viettää kiihkeitä hetkiä pesukoneen päällä?! :D
Soitan mäkin hänen miehelleen, mut vaan kun on jotain asiaa hänelle. Esim. just pari päivää sitten soitin kysyäkseni, oisko hällä lainata meisseliä kun mieheni työkalut oli hänen mukanaan työreissulla. Ja siis ihan oikeasti, meisseliä! Tajusin vasta itsekin sitten kun kysyin siitä :-D.
selittää miksi ystävä kyselee "pesuainetta" - oma röörien putsaaja ei ole hoitanut hommiaan. :D
oletko huomannut etääntymistä miehen vai ystävän saralta?