jos lihoo ja pimppi leviää ja karvoitus näyttää harvalta
niin eikös se karvoitus näytä laihtumisen myötä taas tuuhealta?
Mulla koko alkerta näyttää näillä läskeillä lähes karvattomalta mutta toive olis laihtumisen myötä saada myös pimppa näyttämään normaalilta. Onko muita läskien vuoksi harvakarvaisia?
Kommentit (15)
No kyllähän pulskilla ihmisillä on hassun pullea pillukin. Ja usein tosiaan karvoitus sellaista todella harvaa. Vaikea uskoa, että karvoitus siitä enää miksikään muuttuu, mutta se nyt on kuitenkin aika pieni juttu. Laihdutus kannattaa aina (jos siis ylipainoa reilummin on). Eikä se pillu ole pullea vain häpykummulta, vaan kyllä sen saunassakin huomaa, että se pillu on hassun leveä muutenkin, tavallaan "avoin". Vaikea selittää. Ja en kyylää pilluja uimahallissa mitenkään asiakseni, mutta kyllä se joskus silmään pistää jos edessäsi istuu haarat auki joku ihminen.
Kosmetologit laittaa nykyisin lisää karvoja, vähän samalla tavalla kuin kestoripset. Alakertaan vähän pidempää karvaa, mieluiten aitoa minkkiä, jos on varaa valita.
(olen myös kuullut huhua, että niitä muilta asiakkailta poistettuja karvoja kierrätettäis, mutta en usko, kauhee homma irrottaa niistä vahaliuskoista, no sokerointimöykystä saa aika helposti karvat talteen)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2012 klo 10:16"]
niin taatusti huomaat että sulla on häpykummulla paljon enemmän rasvaa kuin hoikalla. Uimahallissa oon joskus kattonut ja kaikilla läskeillä on kämmenen levyinen pillu ja hoikilla sellanen nätti, kapea.
[/quote]
Mä luulin,että vaan lesbot tiiraa uimahalleissa sitä toosaosastoa!
Nyt on jo läskeillä harvat karvat ja pullea pimppi :)
Ok sovitaan niin mutta eiköhän jos vanhaksi elää niin se kuivan kesän oravan pimppi vasta kauhee onkin kun ne laihat ryppyiset tikkujalat ei peitä yhtään jalkoväliä ja se tummunut kuiva pillu lerputtaa ja häpykummulla on pari harvaa harmaata karvaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:42"]
Ok sovitaan niin mutta eiköhän jos vanhaksi elää niin se kuivan kesän oravan pimppi vasta kauhee onkin kun ne laihat ryppyiset tikkujalat ei peitä yhtään jalkoväliä ja se tummunut kuiva pillu lerputtaa ja häpykummulla on pari harvaa harmaata karvaa.
[/quote]
Kyllä uimahallikäynneillä oppii. En minäkään ennen tiennyt että pillun huulet alkaa vanhetessa roikkumaan, ihan niin kuin kiveksetkin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:42"]
[/quote]
Kyllä uimahallikäynneillä oppii. En minäkään ennen tiennyt että pillun huulet alkaa vanhetessa roikkumaan, ihan niin kuin kiveksetkin.
[/quote] Kivesten kuuluukin roikkua murrosiästä eteenpäin ja roikkumisen aste on yksilöllistä. On vähän epistä rinnastaa viriilin ja nuoren ihmisen terveet vehkeet hedelmättömään vanhukseen.
Miten täällä nyt yhtäkkiä onkin kaikilla karvaa? Eikö se just kalju pitänytkin olla?
Eipä ole koskaan tullut mieleenkään ajatella moista asiaa, eikä kyllä tule nytkään.
mulla pimppi levinnyt yhtään tai karvat harventuneet vaikka painoa on tullut nuoruudesta 30 kg.
niin taatusti huomaat että sulla on häpykummulla paljon enemmän rasvaa kuin hoikalla. Uimahallissa oon joskus kattonut ja kaikilla läskeillä on kämmenen levyinen pillu ja hoikilla sellanen nätti, kapea.
no jos tuo ajatus tuo lisää motivaatiota laihikseen, mikäpä siinä!
Minusta tuo on kyllä aika pieni tekijä siinä muussa tuhossa, mitä huomattava lihominen tekee ulkonäölle.
Mutta kai se noin periaatteessa menee. Tosin isompi vaikutus on varmasti yksilön peruskarvaisuudella. Sekin voi riippua lihavuuden määrästä, koska rasvakudos vaikuttaa hormoneihin, jotka taas osaltaan määräävät karvoituksen laatua ja määrää ,)
Vai miten pääset katsastamaan jokaisen pimpin sieltä?? Pimppi on siellä haarojen välissä eikä häpykummulla.. No sut ainakin huomataan heti siellä uimahallissa kun painelet menemään kun liukas rantakäärme:;-)
En olekaan tullut ajatelleeksi. Kaikkea sitä oppiikin :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2012 klo 10:21"]
Vai miten pääset katsastamaan jokaisen pimpin sieltä?? Pimppi on siellä haarojen välissä eikä häpykummulla.. No sut ainakin huomataan heti siellä uimahallissa kun painelet menemään kun liukas rantakäärme:;-)
Kyllä sen vaan huomaa. Pullapillun nimittäin. Samalla lailla kuin pottunenän.