Mistä löytää tyttöjen puolipitkiä kevättakkeja?!
Netistä olen tässä yrittänyt katsella, mutta tuntuu siltä että mistään en löydä!
Pitäisi olla siisti takki, kaupunkikäyttöön.
Kommentit (4)
yllätyksekseni kauniin kaupunkitakin tytölle Seppälästä. En ole ehtinyt nyt käydä vielä katsomassa.
Sen jälkeen kun kerran surffasin kaikki nettikaupat ja kiersin pääkaupunkiseudun kauppakeskukset ja takki löytyikin oman kylän Seppälästä olen käynyt siellä ensin.
Hintaansa nähden laatu on ollut todella hyvä. Takkiin on myös löytynyt sopivat housut, käsineet ja hatut samalla kerralla.
Kävin äsken Stockmanin sivuilla ja siellä oli yks hyvä takki, mutta ei kokoja. Eikä ollut edes pahan hintainen.
En asu pääkaupunkiseudulla, mutta kyllä täältäkin Seppälä löytyy :) Pitänee käväistä.
Eihän sen takin nyt niin erityisen laadukaskaan tarvitsisi olla, kun ei kuitenkaan jokapäiväisellä käytöllä ole.
http://ratkiriemu.fi/index.php?act=viewCat&catId=73
isojen takit on kauniita ja melko pitkiä. Näissä lisäksi vedenpito yms. ominaisuudet eli menee kaupunkikäytössä mutta myös ulkoleikeissä.
Juuri oli Stockmannin mainoksessa yksi. Sitten olen nähnyt verkkoliikkeissa Gapilla ja Espritillä - muistaakseni. Lisäksi ainakin Kampin ostoskeskuksen Du Pareil au MÊME -liikkeessä