Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kouluun hakiessa selvitys aikaisemmista opinnoista ja työkokemuksesta....
10.03.2012 |
Korkeakoulun hakemuksessa kysytään lyhyttä selvitystä aikaisemmasta koulutuksesta, työkokemuksesta ja harrastuksista. Tarkoittaako tuo mielestäsi sitä, että pitää kertoa kaikki työkokemus alkaen kesätöistä mansikanpoimijana, vai haluavatkohan he tietää vain sellaisesta työkokemuksesta, joka liittyy haettuun alaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa