Paljon saat tukia nettona?
Kommentit (66)
Ap kysymyssana on paljonko.
Varmaan sinua kovasti nolottaa, kun elät tukien varassa. Luuseri.
Juu, paljon saan. Muita yhtä viisaita kysymyksiä?
Saan lääkekorvauksena suunnilleen reilun kympin kuukausitasolla. Aikanaan sain lapsilisiä yhteensä neljännesvuosisadan, joten olen minäkin tuista nauttinut, vaikka olenkin hyväosainen. Tämä on hyvä muistaa aina kun tuista valitetaan: kyllä niistä tavalla tai toisella kaikki hyötyvät.
Syöpälääkkeeni maksaa 6.000e/kk, ja Kela korvaa siitä suurimman osan. Maksan lääkkeestä itse 1,90e/kk. Saatte olla kateellisia.
En saa asumistukea. Työeläkkeeni maksaa työeläkeyhtiö.
0€
Viimeksi saanut tukia joskus 35 vuotta sitten jos jotain lääketukia ei lasketa ja niitäkään ei kyllä paljon ole kertynyt kun niin vähän menee lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei tosiaan ole kysymystä vaan se on toteamus.
00e. Kela ei ole koskaan maksanut tililleni euroakaan.
Vierailija kirjoitti:
00e. Kela ei ole koskaan maksanut tililleni euroakaan.
Ei kai, mutta äitisi on saanut sinusta lapsilisät 17 vuoden ajan.
595 neljässä viikossa työmarkkinatukea. Siitä sähkö ja muu asuminen mummonmökissä, auton ylläpito ja lääkkeisiin 40-70€ kuukaudessa. Kissalle ja minulle jää yleensä ruokaan vajaa satanen. Tiukkaa on, mutta kissa metsästää.
Saan pimeesti jo paljon nettona. Olin tuossa jo 7 tuntia auraamassa lunta ja tienasin joku 150 euroa.
Ansiosidonnainen 660 ja asumistuki 292.
Lapsilisää vielä nuorimmasta, mitä se on tarkalleen... vähän päälle 90 euroa.
Jos tarkoitat asumistukea, työttömyysturvaa jne. en saa mitään. Teen osa-aikatyötä ja sijoituksista tulee rahaa, eilen nettosin 15 000€.
Vierailija kirjoitti:
595 neljässä viikossa työmarkkinatukea. Siitä sähkö ja muu asuminen mummonmökissä, auton ylläpito ja lääkkeisiin 40-70€ kuukaudessa. Kissalle ja minulle jää yleensä ruokaan vajaa satanen. Tiukkaa on, mutta kissa metsästää.
Mää saan saman summan. Siitä yhtiövastike 450 euroo niin ei tartte ihmetellä miksi ei ole rahaa tehdä mitään, edes ostaa kaikkia lääkkeitä tai ehjiä kenkiä tai vaatteita.
Pelkästään lapsilisinä noin 107 000 euroa, kolmesta lapsesta. Muita päiväkoti ym juttuja en osaa laskee. Ai niin omat lapsilisät päälle, eli noin 130 00 euroa.
Lapsen sairaudesta johtunut lasku, mikä sisälsi vuoden verran tehostettuu hoitoon, minkä laskun näin, mutta Kela korvas, se oli noin 790 000 euroo. Eli noin 920 000 euroa noi mitkä äkkiseltään osaan varmaksi heittää.
Joo, aika rotta olen.
Vierailija kirjoitti:
täällä keskustellaan tuista ei koskaan palkasta.
En saa