Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelimies

Vierailija
10.03.2012 |

No niin. Nyt olen sellaisen kohdannut. Ja ihan mukava on, ja voih, kipinät sinkoilee ja kuumana käy (kumpiikin). Avautukaas, miten tuollaista Teitin mielestä tulee käsitellä? Mieli tekee ja toisaalta tekee mieli vaan tylyttää, koska on pelimies. Mutta miten pitää tunteet poissa pelistä? Onnistuuko? Vai nautinko vain hetkestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sis

Vierailija
2/11 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko oikeasti olla "sulkana" jonkun naisten naurattajan hatussa?? Ja kärsiä omantunnon tuskia lopun ikääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sitä, että joskus vanhana kadun sitä että en ole elänyt. Minulla ei ole muita miehiä ollut kuin mieheni. En ole aiemmin pahemmin muita vilkuillut. Ei ole kiinnostanut. Voin olla mitä tahansa itsekkäästä paskiaiseen, mitäs sitte. Alitajuisella tasolla parisuhteeni on persauksillaan ollut jo pitkään. Välinpitämättömyyttä, väsymistä parisuhteeseen, yksinäisyyttä tunnetasolla. Ihanaa kun joku kehuu ja haluaa minua. Ja sanoo sen myös. Tiedän että pitää miettiä!! Pitää pitää.

Vierailija
4/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä mitään järkeä? Mun tekee mieli vaan saada aikaan sen "otti pikkurillin, vei koko käden.."-fiilis. Pelkään vaan oman tunne elämäni puolesta.

ap

Vierailija
5/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos kerran sulla on se asenne että haluat ottaa ilon irti etkä katua elämätöntä elämää vanhempana. IHan järkevä ajatus. Ja pelimies on hyvä tollaseen, tuskin tulee riskiä, että se haluaa yhtäkkiä liikaa sitoutua.

Tunne-elämän puolesta sulla suurin riski on, ihminen on kova kiintymysautomaatti. Ja pidä taivaan tähden huoli ettet jää kiinni!

Vierailija
6/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin niin paljon talta lauantai-illalta. Onneksi oli yksi leivontaketju, mutta siellakin keskustelu loppui liian aikaisin.

Vierailija
7/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tätä rataa ajatukseni ovat menneet.. Kokeiltu on vähän, mutta niin ettei saanut kaikkea sillä kertaa. Jäi kaivelemaan varmasti kummallakin. En usko että silti kaihoaa mitään. Enkä minä. Se tilanne kun taas tulee ennemmin tai myöhemmin on vaan väistämätön. Jos on yhtään alkoholi pelissä. Puhelimessaki homma meinaa lähtee käsistä. Onneksi on oma elämä niin ei ajattele liikaa.

Vierailija
8/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä suunnitelmia etukäteen, kun ei tiedä mitään?

Vierailija
9/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä täysin vahinko- ohilaukaus niin sanotusti. Kaveri kiehtoo, molemmat tahoillaan parisuhteessa ja perheet ym. Joten näpit irti (hoen itselleni joka kerta kun häntä näen) ja sitten se alkaa taas.. Mieli lähtee jonnekin ihme sfääreihin.

Vierailija
10/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä täysin vahinko- ohilaukaus niin sanotusti. Kaveri kiehtoo, molemmat tahoillaan parisuhteessa ja perheet ym. Joten näpit irti (hoen itselleni joka kerta kun häntä näen) ja sitten se alkaa taas.. Mieli lähtee jonnekin ihme sfääreihin.

Anna mennä sinne, minne tunteet vievät.

Vierailija
11/11 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kannattaa ensin miettiä, mitä tapahtuu, jos annat tunteiden viedä. Vaikka miehesi ei saisikaan tietää, niin tuhoat parisuhdettanne alitajuisella tasolla. Jos sen haluat tehdä, niin anna mennä vaan.