Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä tein tänään ensimmäisen virallisen rikokseni, haluatko tietää minkä?

Vierailija
14.02.2012 |

Pimeetä työtä, laittomia uhkauksia ja yleisövessoissa ilman ovimaksua käymistä en rikokseksi laske, mut tänään sorruin rikosten polulle ja heti tuli elämästäni jännittävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiliotteita kaikista tileistäni, mut se rikos on vanhentunut eikä ollut rahallisesti kovinkaan mittava.

Vierailija
2/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi rikollisia nyt ootte. tuttavani mies hoksasi joskus yöllä tankatessaan että tankkauspisteiden automaatit on epäkunnossa, tankkasi 20, sai tankattuakin niin paljo ku tahtoi (kone ei lakannut tiputtamasta ainetta) noh... pian oli huoltoaseman tankit tyhjinä muutamasta kympistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kerro siitä teille mitään. Se oli vaan lainaamista, ei varastamista.

Vierailija
4/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha, ja noita kutsutteko rikoksiksi?

Luitko tuosta aloituksesta muuta kuin sen luettelon?

Vierailija
5/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomion, yli 300 000 joutuu maksamaan vahingonkorvauksia eikä se ikinä niitä maksa.

Vierailija
6/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomion, yli 300 000 joutuu maksamaan vahingonkorvauksia eikä se ikinä niitä maksa.

Hui :O

No sait ylinopeussakot? (onko se edes rikos?:D vai vaan jokin "rike". ei oo oikein nämä termit hallussa mulla.)

Vierailija
7/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuisin saamaan auton pois parkkipaikalta ilman että törmään kehenkään. Mullon ajokortti, mutta mä en tiedä kumpi polkimista on kaasu ja kumpi on jarru.

Et kyllä mä auton varmaan vauhtiin saan, mutten saa enää pysähtymään.

Vierailija
8/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilottelitko hamees helmoihin kilo kaupalla roinaa lähikaupasta? aika jännää varmasti

Vierailija
9/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelit punaisia päin? :D Ei sekään kyllä taida ihan rikos olla :D

Tätä on hauska arvailla, ongelmanani vaan on kun en tiedä mikä on rikos ja mikä vain jokin lievempi rikkomus.

Vierailija
10/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljastan. Mä otin luvattomasti haltuuni eli varastin eli lainasin mielenterveystoimiston valvontakameran alla olevan kaapin avaimet. Ja siinä kaapissa käsittääkseni oli joku nauhuri, jonne mielenterveystoimisto on minulta lupaa kysymättä luvatta tallentanut valvontamateriaalia minusta.

Eli mä siis varastin. Mut sakoillahan siitä selviää eikä näy rikosrekisterissä jos jään kiinni.

Ja laittomia uhkauksia mä latelen joka päivä, niitä en edes rikokseksi laske.

Vierailija
11/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi rikollisia nyt ootte. tuttavani mies hoksasi joskus yöllä tankatessaan että tankkauspisteiden automaatit on epäkunnossa, tankkasi 20, sai tankattuakin niin paljo ku tahtoi (kone ei lakannut tiputtamasta ainetta) noh... pian oli huoltoaseman tankit tyhjinä muutamasta kympistä.

meinaan useempi kuutio menee niihin huoltiksen tankkeihin bensaa

Vierailija
12/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua luvatta valvontanauhalle ja mä pöllin kostoksi sen valvontanauhakaapin avaimet. Tasapeli tuli, mitäs eivät kysyneet lupaa kuvaamiseen.