Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin lapselleni tän takin, mitä tykkäätte?

Vierailija
10.03.2012 |

Onko teidän mielestä 3.v mimmille tuo takki liian "poikamainen"?

http://www.google.fi/search?um=1&hl=fi&client=safari&tbo=d&biw=1024&bih…

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei taida iha kunnolla toimia, mutta se eka takki siinä ekalla rivillä

Vierailija
2/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika arkinen ja poikamainen. Lisäksi tuo jättimäinen Armani-teksti on vähän alleviivaava ja mauton, mutta jos itse pidät sitä tärkeänä, niin siitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa ostaa kallista, niin luulis kauniimpiakin löytyvän. Aivan kauhea takki pienelle lapselle.

Vierailija
4/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluat sitä korostaa jostakin syystä niin kai tuo tytöllekin käy.

Vierailija
5/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kyllä poikamainenkin ja pienelle pojalle itse ostaisin värikkäämmän takin.

Vierailija
6/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole tyttöjen/naisten vaatteita, joten tuo iso merkki kertoo jo suoraan kaikille, että takki on poikien mallistosta.

Vierailija
7/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki ei vissiin saanu oikei kannatusta :D mun mielestä toi armahti teksti oli vähiten huomiota herättävin, koska selasin jotai armanin takkeja, nii niissä luki selässä jättimäisillä kirjaimilla ARMANI....

Vierailija
8/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en normaalina asuntolainallisena pukis tuollasia lapselleni. Ihan lassiella, lennella, jonathanilla mennään.

Vierailija
9/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehden tytölläkin oli Armanin punanen pipo

Vierailija
10/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien mallistosta (ja sellaisesta, missä tämä poikien malliston nimi on noin näkyvä)? Onko sinulla joku sukupuolineutraali kasvatusperiaate?

Vierailija
11/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä hänelle noin poikamaista ja tummaa takkia ostaisi mutta kukin tavallaan.

Vierailija
12/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo takki olisikin enemmän kaupunkitakki, päiväkotiin ja muuhun ulkotouhuamiseen on värikäs toppahaalari.

Ei mulla mitenkään sen kummemmin mikää sukupuolineutraali kasvatusperiaate ole, mun mielestä tuo takki sopii ihan yhtä hyvin tytsyille ja pojille. Ja mun mielestä tuo merkki ei ole kovin näkyvä, tykkään ett merkki näkyy ;) ja onhan se samalla heijastinkin

Vierailija
13/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes 3-vuotiaalle pojalle. Tylsän näköinen ja värinen. Lisäksi näyttää tolkuttoman paksulta eli ei kovin mukava missään kauppareissullakaan kun tulee varmaan tosi kuuma.

Vierailija
14/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on venäläisillä...

Vierailija
15/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRJAIMILLA ARMANI!

Mikset samantien jätä hintalappua kainaloon ja vedä spriitussilla dollarimerkkiä lapsen otsaan. Todella mautonta! Joko te olette uusrikkaita tai sitten teillä vaan halutaan esitellä merkkejä viimeisillä rahoilla.

Mun lapsi ei kulje minkään merkkivaatteen mainostauluna pitkin kyliä, koska sehän ois ihan naurettavaa.

Vierailija
16/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
17/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla suomalaisista kalpeanaamoista - saati sitten lapsella.

Tuo merkkien näkyminen vaatteissa on hmmm. ehken hieman nousukasmaista.

Eihän tytöillä tarvitse olla pinkkiä hörhellystä, mutta musta on ruma lapsella (ja monella aikuisellakin) ja tuo merkki näyttää huvittavalta.

Sori. you asked...

Vierailija
18/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tykkää mistään mustista vaatteista, pitää niitä tosi ankeina. Sama takki jossain kirkkaassa värissä menisi varmasti, malli on niin neutraali.

Vierailija
19/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ne kerro ihmisen tulotasosta mitään: wanna-be-varakkaat yrittävät pönkittää egoaan näkyvillä merkeillä, samoin venäläiset. Ja useinhan juuri feikkivaatteissa merkit ovat isolla ja näkyvästi.

Makunsa kullakin, mielestäni näkyvät merkit ovat huvittavia ja noloja, kertovat kantajastaan aika paljon.

Takki itsessään on kivannäköinen, voisin harkita omalle pojalleni jos merkki ei olisi noin näkyvä.

Vierailija
20/25 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menee tytöllekin kunhan asustaa tyttömäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi