Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut varattuun mieheen!

Vierailija
10.03.2012 |

Olen täysin rakastunut harrastuspiirissä tapaamaani mieheen, mutta ongelmaksi on muodostunut miehen perhe. On naimisissa ruman ja vittumaisen naisen kanssa, heillä on myös 3 lasta.

En ole kokenut näin voimakkaita tunteita koskaan. Jäädään aina harrastuksen loputtua juttelemaan pitkäksi aikaa ja viimeksi pidimme toisia käsistä kiinni. Emme ole suudelleet, olleet sängyssä tai tehneet vielä mitään suhteen eteen. Olen ollut itse aikaisemmin kerran naimisissa, mutta edes avioliiton alkuaikoina rakastumisen tunne ei ollut näin vahva. Olen kestänyt paljon paskaa elämäni aikana ja nyt on aika ajatella itseäni. Aijon napata tuon miehen itselleni, koska meillä on niin voimakas kemia keskenämme ja mieskin on selvästi tympääntynyt perhe-elämään. Aijon yrittää tästä lähtien järjestelmällisesti saada miehen rakastumaan itseeni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi uralla. Älä tyydy vain yhteen perheeseen tunkeutumiseen. On vielä paljon lapsia, joiden elämä pitää pirstaloida.

Vierailija
2/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora on maksullinen, ei ap aikonut antaa sille rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano minun sanoneen, että seuraavat pari vuotta tulevat olemaan elämäsi kauheimmat ja kidut ja räydyt niin, että luulet kuolevasi. Jokainen kerta kun mies on vaimonsa luona on kuin puukko rinnassasi.

Jos miehen joskus saat, hän on surullinen ja itkee eksänsä perään.

nimim. ent toinen nainen

Vierailija
4/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanalla on useita merkityksiä. Näin sanoi meille suomen kielen laitoksen dosentti, usko pois.