Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö "En ymmärrä ihmisiä, jotka.."-ketju?

Vierailija
10.03.2012 |

Ilman selityksiä tai kannanottoja, minä aloitan:

En ymmärrä ihmisiä, jotka saavat voimaa toisten epäonnistumisesta.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittavat asioista, joihin voisi itse vaikuttaa, mutta eivät jaksa/viitsi.

Vierailija
22/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa sadan metrin matkan naapuriin autolla!!

Vierailija
24/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostavat Janne Tulkin levyn

Vierailija
25/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka vaan elävät päivästä toiseen, menevät ku juna, eivätkä tarvi masennuslääkkeitä kestääkseen tän arjen. Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka ovat miehiä eivätkä tajua, että 4-kymppinen nainen nyt vaan ei voi näyttää 2-kymppiseltä.

Vierailija
26/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ymmärrä toisia ihmisiä.

Vierailija
27/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- polttaa raskaana ollessaan

- tekee avioehdon

- menee kihloihin mutta ei naimisiin

- ei mene töihin vaikka kotoa tullaan hakemaan

Vierailija
28/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-eivät ole kiinnostuneita mistään kulttuurin osa-alueista

- eivät ole kiinnostuneita vieraista maista ja kulttuureista

- kohtelevat työpaikalla nuorempia ja kauniimpia alentuvasti

- lukevat vain roskakirjallisuutta ja katsovat koko ikänsä amerikkalaisia teinielokuvia

- eivät ylipäänsä ole kiinnostuneita siitä mitä maailmassa tapahtuu

Vierailija
29/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät osaa käyttää rahaa. Jos sulla on viisi euroa rahaa, et voi tuhlata kuuttaa euroa. Ihmettelen tätä asiaa niin paljon, että tekisi mieli avata aiheesta ketju!

Vierailija
30/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pilaavat elämänsä ja läheistensä elämän päihteillä

-pystyvät olemaan syömättä karkkia

-eivät halua matkustaa ja nähdä maailmaa

-haluavat elää sotkuisessa kodissa

-eivät viitsi nähdä vaivaa lastensa eteen

-laittavat lapset päiväkotiin, kun ovat itse kotona

-roikkuvat päivästä toiseen täällä :D

Vierailija
31/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia jotka muka suunnittelevat elämänsä minuutilleen, sitten kun ei menekään niin kuin on suunniteltu - on elämä ohi lopullisesti

Vierailija
32/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jotka saavat itsensä melkein hysterian partaalle asiasta kuin asiasta.

- jotka pönkittävät itsetuntoaan arvostelemalla muita.

- jotka leikkaavat vielä yli 30-vuotiaina kokolappuja vaatteistaan.

Vierailija
33/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on kummallista? Ne kutittaa kolmekymppisenä samalla tavalla kuin nuorempanakin, ja työntyvät typerästi kauluksesta esiin.

Vierailija
34/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-arvostelevat asioita, joista eivät tiedä mitään, kuten tv-ohjelmia/teatteriesityksiä/elokuvia, joita eivät ole katsoneet koskaan, tai kirjoja, joita eivät ole lukeneet

-arvostelevat ihmisiä, joita eivät ole koskaan tavanneet (kavereiden kertoman perusteella)

-eivät ole kiinnostuneet (eivät tiedä) mistään yhteiskunnallisesta, paitsi arvostelevat esim. maahanmuuttajia

-elämä pyörii oman lähiön ympärillä, eli ei käydä missään

-menettävät hermonsa mitättömien vaikeuksien ja vastoinkäymisten takia (koiranpaskat postilaatikolla, huono auraus), kun toisten on kestettävä köyhyys, läheisen menetys ym. todelliset vaikeudet ja kuunneltava moisia valittajia

Vierailija
35/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muita pakolaisia enää yhtään enempää!

Vierailija
36/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on kummallista? Ne kutittaa kolmekymppisenä samalla tavalla kuin nuorempanakin, ja työntyvät typerästi kauluksesta esiin.

Mutta mulla oli päässä mielikuva henkilöstä, joka leikkasi niitä sen takia, ettei kukaan näkisi minkä kokoinen hän oli. Häntä kun ahdisti se, että joku saattaisi saada selville ettei ollut enää kokoa 38. Ihan kuin joku normaalisti toisten kokolappuja tutkisi.

Vierailija
37/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla oli päässä mielikuva henkilöstä, joka leikkasi niitä sen takia, ettei kukaan näkisi minkä kokoinen hän oli. Häntä kun ahdisti se, että joku saattaisi saada selville ettei ollut enää kokoa 38. Ihan kuin joku normaalisti toisten kokolappuja tutkisi.

Onkohan joku luullut, että mäkin leikkaan kokolaput tuosta syystä...

Vierailija
38/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut leikkaamaan kokolaput aina ja joudun jatkossakin, olen 50 v. Iho aukeaa heti. Joskus olen lähtenyt johonkin kiireessä uusi vaate päällä, enkä ole muistanut leikata lappua. Päivä on pilalla kutinan takia ja illalla iho rikki ja paraneminen kestää kauan.

En ole koskaan kuullutkaan, että joku kuvittelee lappujen leikkaamisen johtuvan tuosta, olet tainnut keksiä sen ihan itse. Kai nyt jokainen näkee, onko ihminen lihava vai laiha, jos se jotain kiinnostaa. Itselle ei ainakaan tulisi mieleen mennä katsomaan kenenkään vaatteiden kokolappuja, vaikka ne kiinni olisivatkin. Ihme juttuja.

Vierailija
39/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään ,että viisikymppinen kokolappujen leikkaaja on ollut aina kokoa S.

Vierailija
40/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka putkella, saavat 40 v:nä yksityisillä IVF-hoidoilla lapsen, jonka laittavat 9 kk:n ikäisenä kokopäiväiseen hoitoon...

En ymmärrä myöskään, että samaan perheeseen hankitaan koiranpentu lapsen ollessa 4 v. ja ihmetellään huuli pyöreänä, kun lapsi ei olekaan enää viikon kuluttua kiinnostunut leluja järsivästä otuksesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän