Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö "En ymmärrä ihmisiä, jotka.."-ketju?

Vierailija
10.03.2012 |

Ilman selityksiä tai kannanottoja, minä aloitan:

En ymmärrä ihmisiä, jotka saavat voimaa toisten epäonnistumisesta.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minkä tahansa kaupungin ydinkeskustassa.

En myöskään ymmärrä lihavia ihmisiä, jotka ovat syömällä saaneet itsensä ylilihavaan kuntoon. En nyt siis puhu pullukoista tai sairauden aiheuttamasta lihavuudesta vaan sairaalloisesta läskistä, joka edelleen vetää mäkkimättöä ym. päivittäin

Vierailija
2/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä ihmisiä joilla on rahaa, mutta haluaa silti sitä vaan enemmän ja enemmän.

en ymmärrä niitä jotka haluaa antaa kerjäläisille rahaa, kun he kuitenkin TAKUULLA saavat sitä sossusta ynm ja meidän verorahoilla elävät.

en ymmärrä suomen lakia, raiskaajat, murhaajat, pahoinpitelijät eivät saa kunnon tuomiota mutta jos varastat valtiolta niin räpsähtää se 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka menevät naimisiin ensimmäisen seurustelukumppaninsa kanssa, asuvat koko ikänsä symtymäkotinsa naapurissa ja ovat samassa työpaikassa koko ikänsä, eivätkä ole lomailleet ikinä muualla kuin omalla mökillä.

että itselle sattui käymään niin onnekkaasti, että löysin unelmien elämänkumppanini jo teini-ikäisenä ekasta seurustelusuhteesta. Puolisolle taas oli ehtinyt kertyä jonkun verran paskamaisia kokemuksia, mitä ei kyllä käynyt kateeksi. Tiedän, että kokemuspohjani tältä puolelta on aika kapea, mutta ei ole haitannut, kun ei tarvinnut mennä mertä edemmäs kalaan :)

Vierailija
4/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille kaikki on musta-valkoista ja muita voi tuomita yrittämättäkään asettua heidän kenkiinsä.

En ymmärrä ihmisiä jotka harrastavat humalajuomista, nauttivatko ne pahoinvoinnista ja oksentamisesta?

Kaikille ei tule pahoinvointia ja oksentamista, tulee vain se humala. Mun mielestä "humalahakuista" on kaikki sellainen juominen joissa pyritään edes jonkinlaiseen hiprakkaan.

Jos tarkoitit niitä ihmisiä, joilla on tarve vetää järjettömät överit joka kerta kun juovat niin sitten olen samaa mieltä.

En ymmärrä ihmisiä, jotka kiusaavat ja rääkkävät pienempiään/heikompiaan. Varastavat vanhuksilta, kiusaavat lapsia, rääkkäävät eläimiä... Noi asiat nostaa mussa hirveän vihan pintaan.

Vierailija
5/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on kiire aikuistua, ei saa nauraa tai leikkiä oman lapsen kanssa hiekkalaatikolla tai hassutella.

jotka tekevät ensimmäisen lapsen vasta yli 30 v

jotka tekevät heti perään 2-4 lasta :) itse EN jaksaisi...ihmettelen vain :)

pedofiileja

narkkareita

alkoholisteja ja miksi juuri ne kusipäät saavat lapsia?.

jotka valittavat vaikka itse voisivat asiaan vaikuttaa, esim, ei ole rahaa, mutta en jaksa mennä töihin :O tai masentaa, mutta en jaksa miettiä, että lapsi tarvitsee vanhempaansa.. tai, että lapsi kärsii eniten..

naisia jotka ovat orjina, mieluummin olisin yksin kun eläisin kusipään kanssa saatikka tekisin lapsia sen kanssa, Suomessa kuitenkin on niiiiiin helvetin helppoa lähteä sellaisen ihmisen luota pois, naisten turvataloon vaan ja saat oman asunnon.. ei kummempia...

ihmisiä jotka eivät puutu lapsiin kohdistuvaan väkivaltaan tai hyväksikäyttöön, tietävät asiasta, mutta eivät tee ilmoitusta...

jotka elävät töissä vaikka olisi lapsia...

Mutta varmasti ratkaisu noihin ongelmiin saattasi nimenomaan löytyä sieltä ymmärtämisen kautta. Esim. alkoholismi on sairaus jne.

Vierailija
6/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki maailman asiat, ottavat oikeen asiakseen lähetellä tekstiviestejä aina heti kun ovat saaneet kuulla jotakin jostain yhteisestä tutusta ja myöskin yrittävät udella kaikki sinun asiat (että voivat sitten juoruta eteenpäin) ja että oletko kuullut jotain uutisia jostakin. Sitten ei kuitenkaan kerrota omasta elämästä yhtään mitään.

Ja mulla oikeasti on tällainen naapuri, 40 v. Luulis että tuo kuuluu teinityttöjen elämään, ei aikuisten. Itse en vastaile viesteihin ja poistin jo fb:stakin kauan sitten, en vaan ymmärrä.

Vierailija
7/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksoottiseen paikkaan ja syövät siellä mäkkisafkaa.

Vierailija
8/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pilkkaavat ja mustamaalaavat ihmisiä, joiden kanssa eivät ole edes koskaan puhuneet. Tavallista teini-ikäisiltä, kyseisen iän ohittaneilta vain puhdasta typeryyttä.

En ymmärrä ihmisiä, jotka arvostelevat toisten valintoja vain, koska ne ovat erilaisia kuin omat valinnat.

En ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä abortti on murha.

Vierailija
9/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät kykene sisäistämään koska tarvitaan hiirellä tuplaklikkaus ja koska yksi klikkaus. Ja siis ihan ihmisiä (nuoriakin), jotka työn/opiskelun takia joutuvat käyttämään konetta paljonkin. Silti esim. linkkejä tuplaklikkaillaan ja ohjelmien tai tiedostojen pikakuvakkeita yksöisklikataan. Samat tyypit usein myös klikkailevat hulluna kymmenen kertaa samaa kuvaketta, jos ei tiedosto/ohjelma HETI aukene. Ja sitten on kone ihan juntturassa.

Ja en todellakaan ole mikään it-ekspertti itsekään, mutta tuo asia vaan on NIIN yksinkertainen etten voi käsittää miten jotkut eivät runsaastakaan koneenkäytöstä huolimatta asiaa sisäistä.

Vierailija
10/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on kiire aikuistua, ei saa nauraa tai leikkiä oman lapsen kanssa hiekkalaatikolla tai hassutella

pedofiileja

narkkareita

alkoholisteja ja miksi juuri ne kusipäät saavat lapsia?.

jotka valittavat vaikka itse voisivat asiaan vaikuttaa, esim, ei ole rahaa, mutta en jaksa mennä töihin :O tai masentaa, mutta en jaksa miettiä, että lapsi tarvitsee vanhempaansa.. tai, että lapsi kärsii eniten..

naisia jotka ovat orjina, mieluummin olisin yksin kun eläisin kusipään kanssa saatikka tekisin lapsia sen kanssa, Suomessa kuitenkin on niiiiiin helvetin helppoa lähteä sellaisen ihmisen luota pois, naisten turvataloon vaan ja saat oman asunnon.. ei kummempia...

ihmisiä jotka eivät puutu lapsiin kohdistuvaan väkivaltaan tai hyväksikäyttöön, tietävät asiasta, mutta eivät tee ilmoitusta...

jotka elävät töissä vaikka olisi lapsia...

Enkä ymmärrä ihmisiä jotka

- lähtevät lomalle jonnekin turistikohteeseen jossa puolet ihmisistä ymmärtää/puhuu suomea.

- eivät osaa yhdyssanoja :D

Vierailija
11/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä ihmisiä jotka

- lähtevät lomalle jonnekin turistikohteeseen jossa puolet ihmisistä ymmärtää/puhuu suomea.

- eivät osaa yhdyssanoja :D

Mä voin kyllä hyvin ymmärtää noi lomailijat. Voivat esim. olla kielitaidottomia, mutta haluavat kuitenkin johonkin lämpimään rentoutumaan. Toisaalta ihan kielitaitoinenkin saattaa vain muuten tykätä paikasta tai haluta johonkin missä on lämmintä. Mä en ymmärrä ihmisiä, joille lomailukin on jokin suoritus, josta voidaan sitten päteä tutuille jälkikäteen kuinka taas opittiin kaikkea uutta matkalla ja tutututtiin hienoon arkkitehtuuriin ja patsaisiin. Loma on loma, joku voi esim. haluta vain totaalista relaamista hotellin altaalla täysihoidossa. Mä en siis ymmärrä ihmisiä, joilla on niin rajoittuneet käsitykset, että ei muka oikeasti ymmärretä jos toisella on erilaiset halut ja tarpeet. Tai sitten oikeastaan ymmärretään mutta halutaan vain nostaa esiin omaa "paremmuutta".

Yhdyssanoista olen samaa mieltä :D

Vierailija
12/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät häpeä kehua itseään koko aika. Esim Aitolehti

Vierailija
13/68 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottavat vastaantulijoita, ohikulkijoita.

Enkä ymmärrä niitä, joiden elämäntehtävänä on tiirata, mitä toisen ostoskärryissä on. Tänään tuli yksi tällainen cittarissa vastaan, kumartui oikein kärryn kohdalla, teki mieli kysyä löytyikö jotain erikoista.

Vierailija
14/68 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelevat ääneen kadulla vastaan tulevia, tai muuten tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
15/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä ihmisiä, jotka arvostelevat muita ihmisiä pelkän ulkokuoren perusteella tuntematta heitä laisinkaan...

Vierailija
16/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille kaikki on musta-valkoista ja muita voi tuomita yrittämättäkään asettua heidän kenkiinsä.

Vierailija
17/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka arvostelevat homoja ja luulevat sen olevan vain mielen heikkoutta.

Vierailija
18/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää väärin lähes kaiken, mikä ei ole itselleen mieluista.

Vierailija
19/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole kiinnostuneita musiikista.

Vierailija
20/68 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat tahallaan ymmärtää väärin lähes kaiken, mikä ei ole itselleen mieluista.

Ja lisään omani;

En ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka valehtelevat itse toisille aikuisille päin kasvoja, ja samanaikaisesti ihmettelevät sitä miksi heidän lapsensa valehtelevat. Öö.. miksiköhän?!

Meitä on (todellakin) joka junaan, ja osa jää asemalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä