Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä gynekologi Helsingissä? Suosittele! ev

Vierailija
16.11.2005 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele, miksi!

Vierailija
2/22 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä tai hyväkäytöksinen on aivan eri asia kuin hyvä. Hyvyyttä mitataan lääketieteellisillä kriteereillä ja ansioilla. Niistä te ette tajua mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani pitkälle edenneen munasarjasyövän, joka löytyi 2 viikkoa sitten. Ultraus synnytyselimistön kipuja valittavalle nuorehkolle naiselle olisi mielestäni jo " hyvän" gynekologin tuntomerkki.

Vierailija
4/22 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsettomuuslääkäri voi olla paras mahdollinen vaihtoehto jos on esim ehkäisyasiat kyseessä tms

Vierailija
5/22 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonosti ainakin kirjottaa potilastiedot, vain pari hassua sanaa / käyntikerta (käytiin hänellä aikanaan Felicitaksessa lapsettomuushoidoissa). Naistenklinikan lääkäri sanoi, ettei niin niukoista tiedoista pysty saamaan oikeen mitään irti, kun sinne mentiin hoitoihin ja näytettiin ko. papereita. Oli myös huolimaton joissakin asioissa, ei esim ottanut kaikkia tarvittavia verikokeita, kävi myöhemmin ilmi. Mutta kätevä oli käsistään, kyllä...

Vierailija
6/22 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carl Gustav Nilsson, naistentautien ylilääkäri Naistenklinikalla. Taitava ja miellyttävä ammattilainen. Minulla on kokemusta parinkymmenen vuoden ajalta. Vastaanotto Eiran Sairaalassa. Et pety.

Vierailija
7/22 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kaikista on jäänyt oikein sympaattinen fiilis:

Tom Dextralla, sukunimeä en muista nyt

Veli-Matti Ulander Diacorilla

Markku Aho Diacorilla

Ilkka Räisänen Diacorilla

Vierailija
8/22 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaipaisi lapsettomuustutkimuksia tai -hoitoja? Kyse olisi siis ihan perus gynekäynneistä.

Vierailija
9/22 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisessä ja Diacorissa. Äärimmäisen miellyttävä, rauhallinen, tekee hyvin sisätutkimuksen (hellävaroen), ottaa papan, tutkii rinnat jne.

Jari Sjöberg poisti multa aikoinaan endometrioosia, erittäin ammattitaitoinen. En vaan voinut jatkaa sillä tavallisia kyniskäyntejä kun ujostelin sitä, se on oikeesti meinaan niin sairaan charmantti...

Vierailija
10/22 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä onko guru ainoastaan raskausajan ultrissa. Hiilesmaa taas on sikiödgn-osaaja. En itse ehkä menisi kummankaan vastaanotolle ihan perusgynejutuissa.

Vierailija
11/22 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt minulle sektion 10 vuotta sitten ja sen jälkeen olen käynyt hänen vastaanotollaan yksityisesti.

On miellyttävä ja pätevän oloinen.

Niin ja minulle muuten useampi lääkäri jälkikäteen maininnut että "ompa siisti ja pieni sektio haava ja tiedustellut leikanneen lääkärin nimeä"

Vierailija
12/22 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on vastaanotto ainakin Dextrassa. Olen käynyt hänellä jo vuosia.

Vierailija
13/22 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pätevin endo-kirurgi, erittäin miellyttäväkäytöksinen ja vielä ulkonäönkin puolesta oikea namu!

Vierailija
14/22 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dextrasta vai Felicitaksesta?

Vierailija
15/22 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diacor

Vierailija
16/22 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanottaa ainakin dextrassa ja myyrmäessä.

Vierailija
17/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen

Vierailija
18/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin ystävällinen ja miellyttävä. Ottaa vastaan ainakin Mehiläisessä.

Vierailija
19/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forumin Mehiläinen. Asiansa osaava ja kokenut gynekologi. Suosittelen lämpimästi jos kyse on perustarkastuksesta tms eikä lapsettomuushoidoista.

Vierailija
20/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. nostaa. Kuule 34, hyvä gynekologi olisi esim. syyskuussa huomannut tuttavani pitkälle edenneen munasarjasyövän, joka löytyi 2 viikkoa sitten. Ultraus synnytyselimistön kipuja valittavalle nuorehkolle naiselle olisi mielestäni jo " hyvän" gynekologin tuntomerkki.

jos mitenkään epäilee ultrattavia vaivoja, luultavasti paras/taitavin lääkäri olisi ollut Bruno Cacciatore.