Onko muita, jotka eivät tykkää yövieraista?
Yhden yön kestän jotenkin, mutta viikon kuluessa musta tulee hirviö. Hirviö, jota en itsekään tunne. Miksi?
En tiedä..
Kommentit (9)
Ihan normaalia, että alkaa keittään, kun ns tavallinen elämä menee harakoille.
Mä haluan nukkua omassa kodissani rauhassa. en tykkää äydä yökylässä enkä tykkää yövieraista. Nukun huonommin. Haluan vaan oman perheen säädön. Haluan ilta- ja aamuläheisyyden lasten kanssa joka ei niin herkästi synnyt jos on muita mukana. en halua herätä yökyläilevien tenavien kitinään. En halua lakanapyykkiä. muuten en ole epäsosiaalinen, mutta yöt haluan rauhoittaa.
jotka olettavat, että me kustannamme ja teemme heidän kaikki ruokansa. Käytetään mun hygieniatuotteita, petivaatteita, pyyhkeitä (monta)... Ja se sotku, omia jälkiä ei siivota ja kaikki jää mulle.
Meni joo vähän hermot =(
Ja miksi aina juuri yolla? Pelataanko jotenkin paivanvaloa?
Ja tätä lasten kavereiden, kummilasten yökyläilyä en jaksaisi yhtään. Ihan huono omatunto tästä. Mutta juuri oli lasten yhteinen kaveri yökylässä ja tämä lapsi itki melkein koko yön/herätteli toista lastamme, kun oli niin kova ikävä kotiin. Nukkui koko yönä ehkä tunnin ja sitten silmät ristissä heräsin hänen kanssaan lopulta viideltä aamulla.
Vanhimman lapsen koulukaveri oli myös hetki sitten meillä, nukahti vasta tosi myöhään yöllä, jahkasi haluaisiko kuitenkin lähteä kotiin yms. Yöllä oli sitten herännyt kamalaan painajaiseen, herättänyt meidän lapsen ja sitten olivat yhdessä valvoneet.
Kummilapsikin yökyläili hetki sitten, uni ei tullut ja itkeskeli yöllä vähän väliä äitiä. Eipä taas paljon nukuttu.
Mutta ihan huonoa omaatuntoa siis tunnen tästä, kun oikein ahdistaa varsinkin nämä lasten yökyläilyt. Sitten olen ja usein omatkin lapset ihan kiukkuisia seuraavana päivänä, kun yöunet on jääneet tosi vähäisiksi. Eilen tuli tekstiviesti, jossa lapsen kaverin äiti kyseli saisiko se ja se tulla meillä ensi viikonloppuna yökylään, kun olivat kuulemma tätä oman lapseni kanssa suunnitelleet. En voi tätä kieltääkään, mutta ahdistaa taas ajatuskin.
Saat kyllä olla ihan rauhassa kotonasi.
Ei kannata edes pyytää ketään, kun kyllä ne vieraatkin vaistoaa asenteesi.
Uskaltaisinkohan sitten jo palata kotiin? Kyselin tata yhdessa toisessa ketjussakin, jossa oli meedio linjoilla, mutta ei oikein tahtonut saada tolkullista suoraa vastausta, vaikka suoraan kysyin.
kyllä hermo kiristyy ihan äärimmilleen jos omat vanhemmat olisivat yhdenkin yön... asuvat kaukana, joten ei sitten kyläillä. VÄlit olleet kireät siis aina, johtuen lapsuudestani (väkivaltainen isä) jota ei koskaan selvitetty. Jos on syvä epäluottamus toista kohtaan niin ei sellaista kotiinsa yökylään halua ottaa.
yhden yön saa olla, jos lähtee ajoissa seuraavana päivänä