Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista apua tarvisit itsellesi jos saisit

Vierailija
10.03.2012 |

ihan millaista haluaisit? Siis esim apua arjen järjestämiseen, raha-asioihin, kuntoiluun, ruuan laittoon etc. Saisit niinkun oman personal treinerin ihan mihin vaan valitsemaasi asiaan.

Itse voisin otta vaikka psykiatrin hetkeksi :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha-asioihin tukeaa. Myös henkisellä puolella.

Mutta haluaisin että ne toteutuu oikeassa!

Ja haluaisin että joku katsoisi autoani, se pitää meteliä

Vierailija
2/9 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muihin asioihin liittyen voisin keskustella sopivimmista ratkaisuista, mutta en psykiatrin kanssa, vaan jonkun ihan tavallisen ihmisen kanssa.

Ja kotiin haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huono kokki.

Haluaisin suorittaa avoimessa yliopistossa matematiikan perusopinnot ja ei jaksa mennä luennoille tai itseopiskella.

Vierailija
4/9 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha-asioihin tukeaa. Myös henkisellä puolella.

Mutta haluaisin että ne toteutuu oikeassa!

Ja haluaisin että joku katsoisi autoani, se pitää meteliä

siis oikeassa elämässä :)

ja henkisellä puolella on niin kauhea sotku, että pelottaa edes ajatella näitä asioita..

Vierailija
5/9 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luuseri.

Vierailija
6/9 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ottaisi hetkeksi hoitaakseen mun elämän kaikki velvollisuudet. Vaikka vuorokaudeksi.

Vierailija
7/9 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ottaisi hetkeksi hoitaakseen mun elämän kaikki velvollisuudet. Vaikka vuorokaudeksi.

Vierailija
8/9 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen vanhanaikaisen kodinhoitajan. Joka tulis joka päivä ja siivoais ja laittais ruokaa.

Mutta oikeesti tarttisin potkun laiskalle persaukselleni ja kiellon surffata netissä.

Vierailija
9/9 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojan tai taloudenhoitajan, 6-kymppisen. Lapsille 2 nannya. Itselleni hienon uuden auton. Pihalle puutarhuri-talonmiehen tekemään lumityöt ja toteutamaan puutarhasuunnitemiani. Tahtoisin kuntoutuslomalle ylelliseen hoitolaitokseen, jossa olisi joka päivä hierontaa, meditatiivista rentoutusta ja oikeaoppista kevyttä ruokaa, kuntoilua. Manikyyrejä ja pedikyyrejä. Lisäksi voisin käydä auringonottolomalla jossakin Seychelleillä.

Tahtoisi harrastaa enemmän. Ottaa laulutunteja,opetella soittamaan pianoa ja kitaraa, tanssia, maalata, kirjoittaa,valokuvata, tehdä hopeakoruja, vaikka sukeltaa.

Pitäisiköhän tehdä itselleen "unelmakartta" ja koota tuosta kaikesta kuvakollaasi seinälle.