Olen meedio.Haluatko kysyä jotakin, anna numero.Olen voimissani
Kommentit (68)
Miten ihmeessä pääsen alkosta eroon, miten ihmeessä pääsen masennuksesta eroon...? Auta, kiitos.
Olen pian myrkkyä lapsilleni, joita rakastan kuitenkin ihan satavarmasti, mutta olen PSKA!
Terkuin nro 17 joka tarjosi nroa ysi...
Tulenko koskaan tapaamaan oikeaa isääni? Jos hän on jo kuollut, niin tietääkö mitä olen saavuttanut elämässäni ja onko minusta ylpeä?
Pääsemmekö rakentamaan taloa vai viivästyykö homma?
Numero 100
Testit eivät vielä näytä positiivista. Numeroksi 13.
Löydänkö sielunkumppanin? Milloin?
Saanko vielä lapsen? Helpottaako rahatilanne pian?
Vastaisit!
Ne on kalliita ja aikaavievia projekteja. Ensin voisi harjoitella rakentamalla pihalle leikkimokin.
Kylla masennus loppuu, kun totuus tulee esiin, asiassa kuin asiassa. Viina varmaan jaa silloin pois kuin itsestaan. Luulisin nain, vaikken meedio olekaan.
Mulla onnennumerona 9!
Milloin löydän elämäni rakkauden?
onko parempaa tulossa meidän perheelle? Saammeko pian asunnon? Työllistyykö mies? Selätänkö sairauden? Tässäpä näitä..
Entä näetkö mitään asuntorintamalla?
Ahdistaa kun olen lastenkanssa kotona eikää töistä tai urasta mitään tietoa.. Kiitos!
T: 14
Tuleeko nykyinen tilanteeni muuttumaan parisuhteen kannalta? Toteutuvatko kaksi hartainta toivettani?
Oletko nähnyt minulle vielä mitään? Laitoin viestin 10.3.2012 15:07 (42/59) ja numeroksi yhdeksän..
ja toivoisin, että muut "meediot" kuin alkuperäinen eivät vastailisi ;)...
Mitään?
9
Mitäpä näet minulle?
Talo, rahatilanne, työ, lapset, terveys, parisuhde?
16
Mitä mun pitäisi tehdä että olisin onnellinen?
Ohhoh nytpä huomasin et vuoden vanha ketju! :D Nooh..
masennus paranee viikossa, kun lopetat ryyppäämisen. Alkoholi syö sun serotoniinit ja masennut lisää.