Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näin upea talo on myynnissä? Mitä mieltä tästä talosta? Espoolaiset varsinkin!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt sata syytä miksi ihmiset myyvät talonsa / asuntonsa. Miksi sitä pitää muiden alaa arpomaan

Vierailija
2/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olette sen sijainnista? onko hyvää aluetta? muuttaisitteko itse tuonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tullut ero, muutto toiselle paikkakunnalle, muutto pienempään tai isompaan. Siinä ehkä ne tyypillisimmät syyt.

Vierailija
4/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä säväyttänyt yhtään... En tykkään yhtään noista korkeista olohuoneista! Muutenki väärä sisustus minun makuuni.

Vierailija
5/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta mitenkään erityisen upea.

En ostaisi, koska en halua lautapintaista taloa. Ihan ok, muttei mitenkään ihmeellinen.

Vierailija
6/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kerro sit miksi joudut myymään

Vierailija
7/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talosta, ei miellytä ulkoa, ei sisältä. Enkä tykkää Espoon keskuksen läheisyydestäkään, vaikka Nupuria en tunne kylläkään.

Vierailija
8/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt niin hullu ole että omaa myynnissä olevaa taloa tänne linkittäisi... Täällä jokainen asunto haukutaan kamalaksi eikä av-mammat huolisi ensimmäistäkään taloa edes ilmaiseksi.

Vierailija
9/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaja tainnu tykätä persikasta..?

Vierailija
10/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo takka yläkerran kaiteineen ja takanedusvaloineen on kyllä todella upea esitys.

Mutta ei se yksin taloa myy. Kuvia on todella niukasti, tuon takan perusteellako pelkästään talosta pitäisi kiinnostua?

Keittiötä on vähän kuvattu, mutta piirustuksista ja kuvista näkee, että keittiössä on niin vähän tilaa, että kaappien päällekin on tungettu jotain koreja säilöön.

Ja vaikka piirustuksissa ei neliöitä olekaan merkitty, niin ne voi päätellä. Jos alle 200 neliöön tungetaan neljä makkaria ja korkeaa tilaa, ullakkoa ja hallia ja aulaa, niin makkarit täytyy olla todella pieniä.

Ulkonäkökin sen verran omituinen taloa suurempine parvekkeineen, että upeus alkaa jo karista. Tuon takkasysteemin kopioisin ilomielin omaan kotiini, jos nyt olisin sellaista rakentamassa. Mutta muuten mun kiinnostus ei herännyt.

Vierailija
11/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin seinät meneisi uusiksi tuon värin takia.

typerää ksyellä, miksi myydään... Siksi varmaan, että tätyy, syystä tai toisesta. Ero tai paikkakunnan vaihto on kai ne yleisimmät syyt.

Vierailija
12/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nupuriin en muuttaisi. Meillä on kesähuvila siellä päin... Eiks toi nyt muuten ollut aika lailla sen tyylinen talo, mitä nykyisin ihmiset rakentaa? Miksi mielestäsi niin omituista, että joku myy "tuollaisen"??? Häh?

Vierailija
13/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo siaitsee vähän syrjässä, autolla kyllä pääsee kivasti motaria pitkin. Lisäksi tuossa on lähellä iso kaatopaikka joka saattaa haista.Ainakin motaria pitkin ajaessa tuossa tienoin haisee.

Vierailija
14/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kaatopaikka minun mielestäni kyllä haise mutta raskasta kalustoa on liikkeellä sitten ympäri vuoden aika lailla. Ja superruuhkainen Turun motari. Missäs siellä päin nykyisin yläaste sijaitsee; edelleen Leppävaarassako?

Vierailija
15/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin hiukan edullista hintaa - kunnes tajusin että sijainti on motarin ja kaatopaikan vieressä.

Tuolta sai tontteja joku aika sitten tosi edullisesti, itse en sinne muuttaisi.

Vierailija
16/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin hiukan edullista hintaa - kunnes tajusin että sijainti on motarin ja kaatopaikan vieressä.

Tuolta sai tontteja joku aika sitten tosi edullisesti, itse en sinne muuttaisi.

Vierailija
17/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jo ulkopuolen mittasuhteet pielessä (kuten tällaisissa taloissa usein) - parveke ja lippa suhteettoman suuret talon kokoon nähden.

Sisällä se ihmeellinen "sisäparveke" ja takkahässäkkä jossa lisäksi seinäke keittiöön, ihan kammotus. Olohuoneessa ei tilaa eikä mahdollilsuutta sisustaa fiksusti jne. Mitään hyvää en tuosta löytänyt...

Ja syy myyntiin ei kiinnosta. Luultavasti itsekin tajusivat talon toimimattomuuden

2 rakentanut ja 3. aloitteleva

Vierailija
18/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö noin isoon taloon pieni, kylmäsäilytystilaa liian vähän ja jääkaappi sijoitettu uunin viereen. Ruokapöytä olohuoneessa vie paljon tilaa. Sijainti ei ole mikään loistava.

Vierailija
19/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku näinä aikoina rakentaa talon (tässäkin tapauksessa melko kallis), jossa on täysin sähköyhtiön armoilla. Itse en voisi kuvitella eläväni omakotitalossa, jossa ei

a: voi lämmittää taloa kokonaan puilla

b: valmistaa ruokaa puilla

c: saunoa ja kylpeä puilla

Minulla on talla, hella, leivinuuni, kiuas ja vesipata puulämmitteiset. Oma kaivo, josta vettä saa myös ilman sähköä. Suomessa kasvaa puuta/vuosi paljon enemmän kuin sitä kulutetaan eli ei lopu milloinkaan. Vaatii vähän työtä, mutta käytännössä ilmaista.

Vierailija
20/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on paljon puun polttamista ekologisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi