Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näin upea talo on myynnissä? Mitä mieltä tästä talosta? Espoolaiset varsinkin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei kestä asua tuolla alueella, ikinä en muuttaisi - ja siis alueeseen nähden ihan liian kova hinta.

Vierailija
22/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on paljon puun polttamista ekologisempaa.

se loppuu samalla hetkellä, kuin sähkön tulokin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku näinä aikoina rakentaa talon (tässäkin tapauksessa melko kallis), jossa on täysin sähköyhtiön armoilla. Itse en voisi kuvitella eläväni omakotitalossa, jossa ei

a: voi lämmittää taloa kokonaan puilla

b: valmistaa ruokaa puilla

c: saunoa ja kylpeä puilla

Minulla on talla, hella, leivinuuni, kiuas ja vesipata puulämmitteiset. Oma kaivo, josta vettä saa myös ilman sähköä. Suomessa kasvaa puuta/vuosi paljon enemmän kuin sitä kulutetaan eli ei lopu milloinkaan. Vaatii vähän työtä, mutta käytännössä ilmaista.

Mä otan (ja uskoaksen moni muukin pk-seudulla ottaa) paljon mieluummin maalämmön, kunnallisen veden jne. Takkahan tuosta talosta löytyy, ja se riittää hyvin talon lämmitykseen poikkeustilanteessa ja lisälämmöksi muutoinkin. Puukiuas ja leivinuuni on enemmän hienosäätöä, kuka haluaa, kuka ei. Jos ei ole omaa metsää, puut eivät todellakaan ole ilmaisia.

Pitkäkestoiset sähkökatkot ovat loppujen lopuksi pk-seudulla sen verran poikkeuksellisia, että niiden vuoksi ei tarvitse tehdä koko taloa puulla lämpiäväksi. Ilman omaa kaivoakin selviää täällä hyvin.

Vastauksena itse aiheeseen: talo ja sijainti ei mua houkuta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi