Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut et stadilaiset kävelee kauheeta vauhtia!

Vierailija
10.03.2012 |

Mihin niillä on kiire? En meinaa perässä pysyä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen busseihin ja juniin kiirehtijä ehtii monta kertaa kävelymatkan aikana tuskastua, kun edes tupeksii joku hitaasti, mutta sitäkin leveämmin kävelevä ihminen tai lauma ihmisiä. Esim. monet äidit lastenvaunujensa kanssa kävelevät aivan uskomattoman hitaasti, mitä en ole vielä tähän päivään mennessä ymmärtänyt. Eivät ne lastenvaunut aikoinaan omaa vauhtiani paljon hidastaneet, ihan yhtä lailla reipasta vauhtia niiden kanssa pystyi kävelemään kuin ilmankin.

Vierailija
22/25 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan silti.

Olen asunut 22v pääkaupungissa, sitä ennen 20v maalla.

Minäkin kävelen nopeasti. Syyt:

Kun olen kaupungilla (tms), olen aina menossa jonnekin. En siis ole vain ihmettelemässä ja katselemassa kaupunkia. Olen menossa kauppaan, töihin, bussille, ratikkaan, pankkiin tms. Kun menen jonnekin, kuljen rivakasti. Jos käyskentelen jossain muuten vaan (vaikka puistossa tai rannalla tai maalla pellon pientareella) niin kävelen toki hitaasti ja ympärilleni katsellen.

Kun olen jossain, on yleensä kiire. On kiire töihin, tai sitten kotiin lasten luo. Kuljen matkat yleensä julkisilla+kävellen joten ripeästi kävelemällä säästää matka-ajassa ja saa käytettyä sen ajan vaikka perheen kanssa kotona.

Jalankulkuliikenne sujuu paremmin, kun kaikki kulkevat eteenpäin sen sijaan että joku jää hidastelemaan kapealle katukäytävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koska en käytä autoa, niin kävelen päivittäin useita kilometrejä ihan vain jo pelkkien työmatkojen (bussi plus käely) takia. Ja lisäksi kaupungissa asioinnit yms. Pakko kävellä ripeästi ettei siihen mene koko päivää.

Vierailija
24/25 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perää tuossa on, sillä kesä- ja talviloma-aikoihin keskustassa ei pääse/ehdi minnekään ajoissa kun ulkopaikkakuntalaiset laahustavat edessä.

Vierailija
25/25 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulla ihmiset käveli tuplaten sitä nopeutta mitä kotikaupungissani, itsekin menin siellä sitten sitä vauhtia. Ja ihmiset juoksi bussiin, vaikka seuraava olis tullut 3min päästä.

Sitten aina välillä kun tulin kotiin, ihmettelin kadulla, mitä ihmettä mä juoksen ja tajusin sitten kävellä normaalisti =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi