5 elokuvaa jotka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan :)
minulla
-Henkien kätkemä
-LOTR: Kuninkaan paluu
-Chocolat
-Sideways
-Snatch
muitakin on, mutta tällä kertaa nämä tulivat ensimmäisenä mieleen :)
Kommentit (71)
Hiljaiset sillat
Pretty woman
Holiday
Sinkkuelämää 1
Sinkkuelämää 2
Ja nämä eivät todellakaan ole Oscarin arvoisilla suorituksilla höystettyjä leffoja, paitsi ehkä Hiljaiset sillat, mutta tulen näistä tosi hyvälle tuulelle ja siksi jaksan katsoa uudestaan ja uudestaan. Helppoa katsottavaa, viihdyttävää, itkua ja naurua, romantiikkaa.
Inho
L'Atalante
Kaikki äidistäni
Others
Tähtien sota - se vanhin
tai millä nimellä sitä haluaakaan kutsua. Meillä se oli aina Näkymätön ystävä.
La Vie est un Long Fleuve Tranquille on toinen, jonka jaksan katsoa aina vain. En tiedä, onko sitä näytetty Suomessa, mutta Ranskassa olen nähnyt telkkarista ja lopulta ostanutkin sen (netitse).
Muita ei näin yöaikaan näemmä tule mieleen. :)
... miten jonkun sellainen leffa, jota jaksaa kattoo monta kertaa, on Others? Kun se perustuu siihen yllätysmomenttiin, jota ei voi tavottaa, jos tietää juonen etukäteen : D
elokuva, jotka jaksan katsoa uudelleen aina silloin tällöin.
Chitty Chitty Bang Bang (koko perhe osaa laulujen sanat ulkoa :)
Oliver
Bourne Identity
The Departed
The Wizard of Oz
.. aina se tunnelma, sitten katson niitä hahmoja. Miten niistä haamuista näkyy se niiden 'haamuus', miten se perhe elää ennen tiedostamistaan. Se kun se mies 'palaa' sodasta piipahtamaan kotonaan. Tarkkailen sitä palvelijatyttöä. Lasten kertomuksia niistä toisista..
Niihin kaikkeen saa eri vinkkelin toisilla kerroilla.
Forrest Gump. Mitään muuta leffaa en varmaan ole jaksanut katsoa niin montaa kertaa kuin tuon :)
En kylläkään katso paljon elokuvia tai telkkariakaan...
ap kiittää kaikkia vastanneita :) Monta omaa suosikkia on tullut ja monta joista en ole ollut kiinnostunut mutta ehkä nekin pitäisi katsoa.
Itselle hyvät leffat ovat kuin hyvät kirjat tai levyt: niihin ei kyllästy monenkaan kerran jälkeen vaan aina löytää jotain uutta tai jotain jo unohtunutta :)
ap kiittää kaikkia vastanneita :) Monta omaa suosikkia on tullut ja monta joista en ole ollut kiinnostunut mutta ehkä nekin pitäisi katsoa. Itselle hyvät leffat ovat kuin hyvät kirjat tai levyt: niihin ei kyllästy monenkaan kerran jälkeen vaan aina löytää jotain uutta tai jotain jo unohtunutta :)
:)
Ensimmäinen fantasia leffa jonka juoneen jäin ihan koukkuun:))tykkään.
Ensimmäinen fantasia leffa jonka juoneen jäin ihan koukkuun:))tykkään.
paras
loput rahan vuoksi.
"Ars gratia artis"? Viereinen studio, mutta sama mätä päämäärä.
-Ring
-Pulp Fiction
-Kill Bill 1&2
-American Beauty
-Oceans Eleven
Titanic
Brokeback mountain
Alkuperäiset Star Warsit
Lotr-trilogia
Kill Bill 1 & 2
Leijonakuningas
Jurassic Park 1 & 2
Muumio 1 & 2
Alien 1, 2 & 3
Monet noista hyvää aivot narikkaan-viihdettä jota katsoo jopa mieluummin kuin ihan uusia leffoja, koska nämä ovat aina varmasti hyviä ja nautinnollisia. :)
Mun mielestä ei ainakaan ole hukkaan heitettyä aikaa katsoa uudestaan ja uudestaan omasta mielestään hyviä leffoja. Luenhan minä hyviä kirjojakin moneen kertaan...
ainakin näitä olen jaksanut katsoa uudestaan ja uudestaan:
-Little miss sunshine
-Lilo ja stitch
-Totoro
-Fight club
-LOTR
-Piano
-Kukkia ja sidontaa
secretary
secretary
secretary
secretary
jaksaisin katsoa, vaan mistä sen saa ostettua? saako mistään suomenkielisellä tekstillä?
mutta näitä jaksan ainakin kattoa uudestaan.
Matrix
Face off
Wanted
T2
American Beaty
Menneisyyden ote
Ups, tuli 6.
että avasin tämän ketjun ja luin vastauksia. Kovasti yöks-leffoja. Joskin puolustuksena sanottava että miesystäväni suosikkileffa on Blues Brothers - nähnyt kymmeniä kertoja. Mä taas en syty moiselle ollenkaan.
Ehkä pitää muutta omaa orientaatiotaan leffojen suhteen ja etsiä suosikeikseen niitä leffoja, jotka voi katsoa uudestaan ja uudestaan.