Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

97 euroa ruokakauppaan ja 34 euroa alkoon tänään :(

Vierailija
09.03.2012 |

Enkä edes ostanut mitään kunnon ruokaa (ainoastaan nakkeja ja jauhelihaa) ja muuten oli vaan varastojen täydennystä.

Päätin taas että nyt loppu Prismassa käynti ja ens viikolla kutsuu Lidl!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meillä ei mene 10 vuodessakaan alkoholijuomiin 34 euroa.

Vierailija
2/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sulla on S-etukortti, saat bonuksia takaisin. Lidl:stä mä en koskaan löydä mitään...

Mulla menee myös aina vajaa 100 € kun käyn isommassa kaupassa.

Ja Alkossa en käy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin meni eilen 97 egee, mut Cittariin, eikä kyllä Alkoon yhtään :)

Vierailija
4/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hyvää?

Vierailija
5/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 150 eurolla tänään sekä cittarissa että lidlissä ja mukaan tarttui vaikka mitä. En mennyt mammuttitarjousten perässä, vaan määrätietoisesti valitsin listan mukaiset ostokset ja yllätyin kovasti kassalla, kun pääsin näin halvalla. Tarkoitukseni on laittaa viikonlopun aikana montaa eri ruokaa pakastimeen. Niistä riittää meidän 4-henkiselle perheelle hyvin arkiruoksi pariksi- kolmeksi viikoksi.

Alkossa en käynyt... ehkä ensi perjantaina punaviiniä pullollinen.. max 10 euroa.

Vierailija
6/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on aika tyypillinen perjantai-illan kauppalasku; jos tulee vieraita, voi mennä enemmänkin. Laadukkaat ja maukkaat raaka-aineet usein maksavat ja Alkoonkin menee tuon verran, tai enemmänkin, pelkästään lauantai-illallisen hyvään ruokaviiniin ja jälkkäriviiniin.

Ja käymme me toki Lidlissäkin. Sieltä haetaan halvalla esim. virvoitusjuomat (kivennäisvedet, limut, tuoremehut), leikkelettä ja juustoa, pakasteita, jugurtteja ym. perustäydennystä. Varsinaiset ateriaraaka-aineet viikonlopun vähän parempia ruokia varten täytyy kuitenkin usein hakea muualta, ja usein ne sitten maksavat.

Minä maksan mielelläni hyvästä ruoasta ja juomasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi