Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleeko teillä rauhoittavista hieman humalainen olo??

Vierailija
09.03.2012 |

oon käyttänyt jo hieman pidempään tarvittaessa. lääke opamox 15mg. mun mielestä tulee hieman humalan tapainen olo, vie tosi hyvin kyllä ahdistuksen/jännitysoireet joihin tuota määrätty.

mutta samalla tuntuu et melkein mitä vaan jaksaa tehdä( asiat mitkä muuten voi vaatia ponnistelua), oon myös lääkkeen otettuani mm. tyytyväisempi esim. ulkonäkööni, jaksan tehdä paremmin kotityöt, kaupassa käynnit ym

vai tuoko lääke esiin vaan ns.oikean persoonani, jonka ahdistus/jännitys pahimmillaan peittää alleen?

onko mulla normaalit reaktiot tästä läääkkeestä? teidän muiden opamox kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan koko perhe huumattua yhdellä kertaa,jopa kissat huumaattiin diapameilla ja Petriä nauratti kun kissat käveli miten sattui ja jalat petti alta.

Vierailija
2/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat huumaavia, joten mitäs muutakaan odotit niistä tulevan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sulla liian iso annos?

Vierailija
4/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OO ASIAA NOIN AJATELLUT. ELI ME RAUHOITTAVIEN KÄYTTÄJÄT OLLAAN SIIS HUUMEIDEN KÄYTTÄJIÄ, NIINKÖ? EN ITSE KOE NOIN. JA OTAN TARVITTAESSA PAHAAN PANIIKKIHÄIRIÖÖN.

T. MIELENTERVEYSONG.KÄRSINYT 10 V

Vierailija
5/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kun kortisoni lisää seksuaalista halukkuutta ja kolmen kuukauden välein piti YLI 70-VUOTIAAN MIEHEN KÄYDÄ NIITÄ POLVEENSA OTTAMASSA.MISTÄ LIE KYSE.

Vierailija
6/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy normitöissä, hoitaa perheen ilman ongelmia. miten te "tasapainoiset" tuohon ja meihin "käyttäjiin" suhtaudutte? ihan outoa.. musta ap lääke auttaa sua oikeella tavalla, pääset panikoinnistasi eroon ja sitten näät/koet juttuja selkeempänä. tosin joku mielialalääkekin voisi ehkä riittää? ehdotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi