Jaahas, se olisi sitten taas miehen lapsi tulossa viikonlopuksi.
Mikähän tänä viikonloppuna on pielessä? Kuinka naama nutturassa sitä tullaan?
Joka jumalan kerta sama juttu; mikään ei ole koskaan hyvin ja mielenosoitukset enemmän tai vähemmän päällä koko ajan.
Kommentit (33)
jos ap tai isä joskus ihan kunnolla halaisi sitä teiniä? sillä voi olla tosi paha olla, mitä käytöksellään yrittää näyttää.
muistan kun olin itse teininä samanlainen, murjotin sohvalla ja äiti tuli halaamaan ja suukotti otsaan. sanoin hänelle vihaisesti että painu vittuun mutta olin kuitenkin salaa iloinen äidin halauksesta.
Isänsä työntää pois ja minuun ei reagoi mitenkään.
ap
Aika jännä.Tässä eroperheessä äiti ollut aina numberone.
älä todellakaan ala rajoittaa tapaamisia.
Eräs tuntemani teini-ikäinen tyttö suhtautuu hyvin vihamielisesti isänsä luona vierailuihin, mutta käy siellä silti. Taustalla on se, että isä aloitti suhteen pettämällä tytön äitiä, ja lapsi joutui seuraamaan perheen hajoamista. Teinillä on oikeus vihan tunteisiinsa, ja ilman, että isä hylkää. Isä teki tässä tuntemassani tapauksessa väärin, joten itse ymmärrän kyllä tuota tyttöä.
KIITOLLINEN siitä, että elän ihan normaalissa ydinperheessä, ja varsinkin siitä, että lapseni eivät koskaan tule joutumaan kaltaisesi ämmän armoille!
Vinkiksi sinulle, tosin tulee liian myöhään: jos et kykene hyväksymään miehesi lasta, älä ota miestä jolla on lapsi!
Ihme naukumista tilanteessa, jonka olet ihan itse valinnut.
Tosin taitaa se miehesi olla ihan yhtä typerä (kun yhdessä oikein pohditte, että miksi miehen poika edes käy teillä...).
Onnea vain, ansaitsette toisenne. Lasta säälin.
Onko sinulle ja miehellesi tullut mieleen, että ehkä poika käytöksellään oirehtii vanhempiensa eroa?
Olet isän uusi. Katsos isän uudet ovat aina huoria ja olette menneet vamppaamaan huorana isän. Tämä siitä huolimatta, vaikka isä olisi ollut vapailla markkinoilla. Loukkaatte syvästi ex-vaimon tunteita ja teini osoittaa tukeaan äidille. Vaikka äidillä onkin jo se uusi Jorma kainalossa, mutta kun isällä ei saa olla ketään. Olet siis huora, muista se. Terveisin av-mamma.
mutta etpä tunnu sinäkään välittävän siitä. Lapsiparka.
ja tehdä yhdessä jotain mukavaa. kaipaa huomiota isältään. vaikka teini ei sitä näytä että nauttii jos isänsä vie johonkin mistä tykkää, mutta tykkää varmasti siitä silti.
siksi niin kiukkunen, on paha olla kun äiti ja isä eronnut.
Henkisesti raskasta kun saa jokaista sanaa varoa ja miettiä ettei vaan tulisi raivareita tai muita mielenilmauksia. Ollaan taas ihka puhki kun sunnuntai-ilta tulee. ap
Luepa vaikka sinkkosen varhaisnuoruus-kirja niin voisit tajuta jotakin teinin tilanteesta. teini-ikä on ahdistava eikä kahden kodin elämä sitä helpota yhtään. Teini-ikäisellä on taatusti vaikeampaa kuin sulla- ja hän on edelleen osittain lapsi ja tarvitsee vanhempiaan. Miten järkyttävän surkeita kasvattajia oikein ootte???
KIITOLLINEN siitä, että elän ihan normaalissa ydinperheessä, ja varsinkin siitä, että lapseni eivät koskaan tule joutumaan kaltaisesi ämmän armoille!
Vinkiksi sinulle, tosin tulee liian myöhään: jos et kykene hyväksymään miehesi lasta, älä ota miestä jolla on lapsi!
Ihme naukumista tilanteessa, jonka olet ihan itse valinnut.
Tosin taitaa se miehesi olla ihan yhtä typerä (kun yhdessä oikein pohditte, että miksi miehen poika edes käy teillä...).
Onnea vain, ansaitsette toisenne. Lasta säälin.
Onko sinulle ja miehellesi tullut mieleen, että ehkä poika käytöksellään oirehtii vanhempiensa eroa?
Missä sanottiin, että se on poika? Meillä on samanlainen teinityttö. Ja ihan ydinperhe olemme. teinit vaan on hankalia.
Ap oli mielestäni hyvin suhtautunut, kuten miehensäkin. Valitettavasti ette taida voida kuin sietää teiniä. Tilanne muuttuu, kun kasvaa. Tsempit!
Meillä ei onnistuisi tuollainen koko perheen terrorisointi. Saahan sitä mieltään osoittaa ja tuntea maailan paloa, mutta hyvät tavat pitää olla myös. Tervehditään, vaihdetaan kuulumiset, ruokaillaan yhdessä, kukaan ei määrää yksin telkkarista, ei tolloteta telkkaria ja roikuta netissä yhtäaikaa. Ne lapset pitää kasvattaa ottamaan toiset huomioon. Paras keino on itse näyttää esimerkkiä.
jota näet joskus viikonloppuisin? Minusta tuputatte liikaa omia näkemyksiänne. teini on herkässä iässä, eikä tuollainen tekopirteys varmaan tunnu yhtään kivalta. En minäkään teininä jaksanut isäni ja sen uuden vaimon lätinöitä yhtään, sitten aikuisempana ovat taas läheisempiä.