Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamaton mies, miten ihmeessä saada kunnostautumaan?

Vierailija
09.03.2012 |

Pitäiskö alkaa antamaan viikkorahaa, jos vaikka joskus suostuisi tekemään kotitöitä? Eihän tästä helvata tule mitään että mies jättää jopa lautasensa ruokapöydälle kun lopettaa syömisen, sanoo kiitos ja siirtyy sohvalle! Mä olen pitänyt suuni kiinni, pahin nalkutus siis on jäänyt väliin, mutta nyt on mitta täynnä, kertakaikkiaan! Kertokaa mitä teen, pistänkö ulos koko saamattoman äijän? Kaikki asiat vaan roikkuu ja roikkuu, vastaus on aina ja kaikkeen että kohta, mitään ei tapahdu!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera en ole, sillä oma oli valintani, mutta sanotaanko nyt näin että mies hävisi mm. seksipuolella- minun ei yksinkertaisesti tee mieli olla sukupuoliyhteydessä ihmiseen, joka käyttäytyy kuin oma teini-ikäinen poikani!

Vierailija
22/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä uutta ottanut passattavaksi, enkä ota!

Mulla on oma ihana ja ainutkertainen elämä, jossa MUN kiinnostuksen kohteita ym. En todellakaan tuhlaa aikaani jonkun helvetin aikuisen äijän jälkien siivoamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin osittain. Kun vaimo muuttuu rumaksi, nalkuttavaksi läskiksi, on se miehen vika ainakin osittain.

Tiettyihin asioihin pitää puuttua ja niistä sopia ajoissa, eikä sitten kun kaikki on myöhäistä.

Vierailija
24/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saa kulkea toisen perässä koko ajan ja siivota jälkiä."

Tämä kertookin jo kaiken. Sinä määräät miten ja milloin YHTEISESSÄ kodissa siivotaan, kuinka siistiä täytyy olla, määrität ne kotityöt jotka pitää päivittäin tehdä, miten nopeasti se hemmetin roska on siitä pöydältä roskikseen vietävä, pyyhit murusia pöydältä samalla kun toinen syö jne. Joka hemmetin päivä pitää hinkata, hinkata, hinkata sitä kämppää. Kaikki lauseet miehelle alkaa varmaankin sanoilla "Sinä et IKINÄ.."

Voin niin kuvitella...

Vierailija
25/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset hoitaa kodin ja sillä sipuli jos eukko loisii kotona sen rahoilla.

Menkää töihin, erotkaa ja ruvetkaa yksihuoltajiksi tai olkaa hiljaa.

Mun lautaset on aina jääneet pöytään ja tulee jäämään. Ja keittiössä käyn vain jos eukko ei oo kotona. Ja silloinkin lämmittämässä mikrossa sen valmiiksi tekemät ruuat.

Vierailija
26/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei miehen tarvii sillion mitään tehdä mutta jos miehellä ei ole varaa elättää koko perhettä niin vaimon on pakko silloin mennä myös töihin joten silloin molemmat osallistuu kotitöihin,.

Vierailija
27/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ilomielin laittaisin sille herkut valmiiksi kun saapuu töistä ja pitäisin kodin siistinä jne jne. MUTTA, me laitetaan yhtäpaljon rahaa tän yrityksen nimeltä Perhe Oy pyörittämiseen, ei asuta omakotitalossa -> ei pihatöitä ja ruokakin haetaan kaupasta -> ei tarvii miehen metsästää, niin näillä spekseillä en tajua et miks helvetissä miehellä on joku ihme oikeus käyttäytyä samoin kuin pikkulapset? Kohta oikessti tarjoan ainoastaan pihakeittoa tolle ukolle jos ei ala kotiduunitkin maistuun!

Vierailija
28/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän tuo rahaa kotiin ja minä hoidan lapset ja kotityöt, sekä sen ruuan pöytään niillä miehen rahoilla. =) Mies kyllä tottakai leikkii lasten kanssa ja hoitaa heidät nukkumaan iltaisin, silloin on mun omaa aikaa. Käyn myös salilla/jumpalla/uimassa kerran viikossa.

Mun mielestä tää on loistodiili, koska tiedän mun miehen ja hän ei niitä kotitöitä tekis vaikka itsekin kävisin töissä.

Vierailija
29/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä uutta ottanut passattavaksi, enkä ota!

Mulla on oma ihana ja ainutkertainen elämä, jossa MUN kiinnostuksen kohteita ym. En todellakaan tuhlaa aikaani jonkun helvetin aikuisen äijän jälkien siivoamiseen.

niin parisuhteessa on toki paljon muutakin ja elämä ilman miestä olisi monin verroin ankeampaa. =) Elämä ei ole ainaista siivoamista sentään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi