Taas ne tulee
Miehen imbesillit kakarat. Koko viikonlopuksi. Mulla on takana todella raskas viikko ja väsyttää niin ettei meinaa jaksaa edes kävellä. Pitkään nukkumisesta on turha haaveilla kun 7-v älykääpiö alkaa huutamaan aamulla ja hyppimään veljensä päällä. Sitten tulee tappelu ja itku. Siitä se päivä lähteekin kivasti. Ja illalla valvotaan pitkään, koska iskällä saa tehdä mitä vaan. Hengailen taas jossain huoltoaseman kahviossa odottamassa että rauha palaa mökkiin. Onneksi ne lähtee jo sunnuntaina pois. Ja saan olla kaksi viikkoa rauhassa. Huoh.
Kommentit (8)
sun miehen perimästä - eli siis miehenkin täytyy olla imbesilli. Jos teette lapsia niin luultavasti nekin ovat imbesillejä.
Pistä kuriin. Turha itkeä palstalla, jos pelkää jotain idiootteja, huonostikasvatettuja kakaroita. Munkin mieheni vkl-lapset luuli olevansa jotain kuninkaita. Eivät luule enää.
Miehen imbesillit kakarat. Koko viikonlopuksi. Mulla on takana todella raskas viikko ja väsyttää niin ettei meinaa jaksaa edes kävellä. Pitkään nukkumisesta on turha haaveilla kun 7-v älykääpiö alkaa huutamaan aamulla ja hyppimään veljensä päällä. Sitten tulee tappelu ja itku. Siitä se päivä lähteekin kivasti. Ja illalla valvotaan pitkään, koska iskällä saa tehdä mitä vaan. Hengailen taas jossain huoltoaseman kahviossa odottamassa että rauha palaa mökkiin. Onneksi ne lähtee jo sunnuntaina pois. Ja saan olla kaksi viikkoa rauhassa. Huoh.
arvostele lasta noin.
ja oleskele miehen luonna ainoastaan silloin kun sillä on lapsivapaata-aikaa? Miksi turhaan pilata elämäänsä miehen lapsilla?
Asunto on minun. Mielestäni nuo voisivat tavata välillä jossain muualla, mummolassa tai lasten kotona. Täällä pienessä asunnossa ei ole kenelläkään tilaa hengittää kun ne ovat täällä. Vielä perheen ulkopuolisena vaikeampaa kun heillä keskenään. Ja kyllä, volisen palstalla kun en muuta voi.
Sitä suuremmalla syyllä sinä määräät, miten asunnossasi käyttäydytään. Oletko joku hiiri?
Miksiköhän joku Aborttibloggarikin tykkää tästä?
kotisi takaisin haltuun. Aivan sama vaikka et ole lasten äiti ja isä ehkä haluaa helliä lapsiaan, mutta kuri on oltava. Kyllä se mieheskin tajuaa jossain vaiheessa, että hän vain tekee karhunpalveluksen koko perheelle antamalla lasten tehdä mitä haluaa ja tulee sun taakse, kun alat komentamaan lapsia. Saattaahan se kestää, mutta kannattaa tehdä.