Mistä tunnistaa teinikihlat?
Mikä pitää olla ikä, seurustelun kesto, sormuksen hinta yms. ettei kyseessä ole teinikihlat?
Kommentit (7)
Lähinnä siitä, että on sovittu menevän kihloihin eikä naimisiin.
ilman aikomustakaan mennä naimisiin.
ja siitä että ensimmäisellä kännireisulla heitetään sormus jorpakkoon ja huudetaan että mää en tykkää susta enää...ihan olen vierestä seurannu :D
Ei tiedetä, mitä kihlaus tarkoittaa, eikä ole todellakaan pienintäkään aikomusta mennä naimisiin.
Parhaat tapaukset mun nuoruudesta hankki ne sormukset ihan sen vuoksi, kun kavereillakin oli. Oltiin yläasteella ja kyse oli ihan ensimmäisistä poika/tyttöystäväkokeiluista. Juu. Me ollaan kihloissa :D
Ovat olleet yhdessä 16-17 vuotiaista, ja kihloissa vuosia. Sulhanen kosi sitten sukujuhlissa morsianta viime kesänä.
-Ei tiedetä mitä kihloihin meneminen tarkoittaa (2kk erosta ja saattaa olla jo uus kihlakumppani :D)
-Kihloihin mennään sen 2kk seurustelun jälkeen ja ihkutetaan kuinka ollaan yhessä aina ja sitten suhde kaatuu parin kk päästä syystä tai toisesta
-Sormukset halvimmasta päästä
Olen nähnyt vierestä tätä moooonta kertaa. Ja se näky on pitänyt minut hyvin kaukana sormuksista tähänkin asti, vaikka toisaalta vasta nyt mulla on sellainen mies jonka kosintaan suostuisin.. :D Oli kammottavaa nähdä kuinka jotkut pilaa koko kihlautumisen kauneuden tietoisesti. :/
mitä se kihlaus tarkoittaa ja että jokainen on kihloissa ennen avioitumista, oli sormus tai ei.