Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekan kerran karppaamassa, 4 vkoa ja -8,6kg. Kyllähän tää toimii

Vierailija
09.03.2012 |

Ekat 5 pvää oli tosi vetämätön olo, päätä särki ja paleli. Mutta sen jälkeen olo on ollut tosi mainio.

Syön lihaa, paljon kalaa ja kanaa, kananmunaa (aika vähän), aamulla 1 palan täysruis-leipää + juustoa + kinkkua, paljon kasviksia, illalla ennen lenkkiä yhden hedelmän.

Ajattelin jatkaa samaan malliin :)

Ja kirjoitin tämän tosiaan ihan omana kokemuksena, kun varmaan 3v ajan luin hyvin ristiriitaisia kokemuksia karppaamisesta ja nyt sitten itse vasta aloin kokeilemaan.

Paino nyt 86kg, pituutta 162cm eli matkaa on vielä, tavoitteena 64kg :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo voinnissa ihanasti! Kokeilin itsekin karppamista syksyllä vähillä hiilihydraateilla, alle 50g päivässä. Siihen ei mahtunut juuri sipulia, porkkanaa eikä sieniäkään. Paljonko itse saat hiilareita?

Paino tippui aluksi nopeasti, mutta tuli sitten heti takaisin, kun palasin normaaliin sekaruokaan.

Nyt olen laihduttanut uudelleen kaloreita laskien ja se toimii minulla parhaiten. Joudun tekemään töitä pitkään, ainakin vuoden vielä. Painan nyt 97kg, viime syyskuussa 109kg.

Vierailija
2/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt muttei toi ole karppaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi olla karppaaja ilman että vetää noita rasvapommeja jos kuitenkin jättää hiilarit ihan minimiin??

Vierailija
4/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin se on proteiinidietti (niinkuin itsekin sanot että syöt paljon lihaa). Enkä kyllä pitkällä aikavälillä vannois sen terveellisyyden nimiin.

Vierailija
5/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt muttei toi ole karppaamista.

Olet ymmärtänyt väärin jos luulet karppaamisen vaativan pekonia ja voita.

Vierailija
6/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti tunutuu myös! Pitääkö paljon tinkiä ruuan määrästä, et varmaankaan syö niin paljon kun moieli tekis?

Vierailija
7/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee voihin ja pekoniin, niin pekonista en pidä. Voita käytän suht reilusti leivän päällä ja ruuan laitossa.

Niin, karppaamistahan on hyvin monenlaista. Mutta kyllä minä tämän sellaiseksi lasken.

Syön niin paljon kerrallaan, että on kunnolla täysi olo, muttei ähky. Seuraavan kerran on nälkä yleensä 4-6t päästä. Yleensä syön aamupalan 7 aikoihin, lounaan 12 aikaan, sitten klo 17 ja illalla pienen iltapalan n. 21 aikaan. Nälkä ei kyllä ole vaivannut.

ap

Vierailija
8/8 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhtäkkiä karpitkin muka söisivät leipää. Alkaa olla todella mukailtua eikä enää aitoa karppia.

Karppaaminen toimii loistavasti yhden kerran. Eli kannattaa hoitaa paino kuntoon sitten tällä kerralla. Toisen kerran ei enää toimi. Kokemusta tästä useammalla ihmisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan