Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla taitaa olla talikysta?

Vierailija
08.03.2012 |

Ihossa oli ensin iso finni joka ei parantunutkaan, vaan siihen jäi keltainen sisus. Nyt se on kova & kertainen, sitä ei voi puristaa eikä se vaan mee pois. Kuulostaako talikystalta? Onko kellään ollut? Onko ne vaarallisia vai vain kosmeettinen haitta? Miten eroon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka voivat kasvaa ajan kanssa tosi suuriksi.

Vierailija
2/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka voivat kasvaa ajan kanssa tosi suuriksi.

Paraneeko ikinä itsestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0:50 alkaa tapahtua

Vierailija
4/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista:

Yli 4 vuotta saan kasvoihin ja kaulaan muutama suuri jyviä, ensin luulin sitä mutaa, mutta kun menen dermotologo epidermaalinen kysta todettiin, ne eivät aiheuta minulle kipua tai kutinaa yksin jos ne näyttävät melko kurja ja en kovin usein, ei olla aliarvostettuja yksi on antanut minulle erityinen syy. Olen käyttänyt useita voiteita ja lääkkeitä ottanut, mutta vain kerran voin poistaa ne ja vuelben että Devo minulla on 30 vuotta. (-)

Vierailija
5/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat asiallisen ja asiantuntevan vastauksen, av voi olla väärä paikka kysellä.

Itselläni oli teininä leuassa kysta, joka oli melkein leukani kokoinen. Puristin sen lopulta itse tyhjäksi. Olen vielä hengissä, nyt 35 v.

Vierailija
6/6 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Siis minulla oli tuommoinen vastaava kädessä, eli ensin oli suurehko ihonalaista finniä muistuttava patti ja kun puristin, tuli mätää ulos, mutta jäi pienehkö kova kellertävä patti ihon alle. Ihon päälle tuli sellaista ns. arpikudoksen näköistä peitettä ja kun oli mennyt joku 3 kuukautta niin se keltainen ”patti” tuli ihan helposti puristamalla ulos ja oli jonkinlaista kovaa mätää tai talia. Ihoon jäi pienehkö ”reikä”, mutta parani n. viikon kuluessa ja hengissä ollaan! En tosin tiedä että mikä se sitten oli:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän