boikotoikaa Finnairia!!röyhkeää
Kommentit (25)
Sen jälkeen oon käyttänyt aina halpalentoyhtiöitä. Miksi maksaa samasta palvelusta 20x enemmän?
mutta matkustan halvemmalla kun kerran voin, se lienee melko normaalia.
Mut ehkä noi jättibonarit selittää, miks Finskin on pakko pitää sellaisia hintoja kuin niillä on.
Pikkasen naiivia verrata Ryanairia Finskiin! Itse ole kiinnostunut lentämään Suomen landelta jonkun muun maan landelle (tässä tapauksessa UK). Kiva, että se sopi teidän tarpeisiin, mutta tajunnet itsekin, että kyseessä ovat eri tuotteet, ja suurimmalle osalle ihmisista Ryanair ei ole mitenkään järkevä vaihtoehto.
esim. näiden lentoyhtiöiden tilinpäätöstietoja. Toinen tekee kunnolla voittoa ja on ajoissa, toinen taas ei. Toiselle riittää asiakkaita, toiselle ei. Suurimmalle osalle ihmisistä Finnair ei ole mitenkään järkevä vaihtoehto, vaikka varmaan sitäkin porukkaa on, jolle ei hinta eikä lentokentän sijainti merkitse mitään.
Tunnen paljon Englantiin lentäviä, joille Stanstead on todellakin parempi kenttä kuin Heathrow. Samoin Suomessa Tampere on Helsinkiä kätevämpi ainakin parille miljoonalle.
En ole tosin muutenkaan aikeissa lentää minnekään.
Pikkasen naiivia verrata Ryanairia Finskiin! Itse ole kiinnostunut lentämään Suomen landelta jonkun muun maan landelle (tässä tapauksessa UK). Kiva, että se sopi teidän tarpeisiin, mutta tajunnet itsekin, että kyseessä ovat eri tuotteet, ja suurimmalle osalle ihmisista Ryanair ei ole mitenkään järkevä vaihtoehto.