Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo ongelma. En osaa istua tuolissa / sohvalla niin kuin normaalit aikuiset

Vierailija
08.03.2012 |

edes töissä, vaan mun on pakko riisua kengät ja istua jalat ristissä tms. Kotonakin istun aina lattialla... ja syödessä jalat ristissä penkillä. Normaali tyyli istua on vain niin epämukava, etten kestä!

Oon 37v perheenäiti.

Muita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen kuin sä. Mulle sanottu, että johtuu siitä kun mulla on niin lyhyet jalat ja siksi tuolilla istuminen normaalisti on hankalaa.

Vierailija
2/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se johtuu juuri siitä, ettei jalkani yletä lattialle kunnolla, ja puutuvat helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat tuolilla/sohvalla istuva. Ja jalat on lyhyet

Vierailija
4/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhytjalkainen ja sama juttu. Saan töissäkin naureskelua kummallisista istuma-asennoistani toimistotuolilla.

Lyhyillä jaloille ei ylety kunnolla lattiaan ja selkänojan ja reunan väli on liian pitkä. Tottakai silloin on hankala istua tavallisesti, kun huonekalut on tehty ihan eri kokoisille.

Vierailija
5/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole koskaan ajatellut että se voisi siitä johtua. Hmm, varmaan totta...

Tosi noloa, kun pitäisi töissä koittaa olla niin kuin normaalit aikuiset, mutta sitten en vaan voi vastustaa kiusausta riisua kenkiä ja istua jalat ristissä...

Kivasti lapsetkin oppii pöytätapoja, kun äiti istuu miten sattuu...

Ap

Vierailija
6/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jalat aika pitkät suhteessa selän pituuteen ja silti istun aina nin että toisen jalan on oltava koukussa toisen alla tuolilla. se on tosiaan tyhmää ja vieraan luona yritän hillitä haluni ja hallita jalkani! :D

Vierailija
7/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jalat aika pitkät suhteessa selän pituuteen ja silti istun aina nin että toisen jalan on oltava koukussa toisen alla tuolilla. se on tosiaan tyhmää ja vieraan luona yritän hillitä haluni ja hallita jalkani! :D

seistessä laittaa toinen jalka koukkuun "jooga-asentoon" vasten sisäreittä....:D:D:D

Vierailija
8/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka istuu aina jalat jossain koukussa sohvalla eikä tosiaan osaa istua "kunnolla"!

Vierailija
9/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti istun aina joka paikassa jalat ristissä tai muuten solmussa. :D

Vierailija
10/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jalat aika pitkät suhteessa selän pituuteen ja silti istun aina nin että toisen jalan on oltava koukussa toisen alla tuolilla.

Vierailija
11/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun jalat solmussa, ja mua pidetään jotenkin keskenkasvuisena (tosiaan, olen myös persjalkainen). Asiaa ei yhtään paranna se, että satun olemaan myöskin aamu-uninen! Siis kertakaikkisen epäilyttävä ja moraaliton tapaus! :D

Vierailija
12/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: nolo ap, joka rötköttää töissä jalat sikin sokin puoliunessa... Voi voi.

Vierailija
13/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yki kolmekymppinen, joka jopa pomon kanssa kehiyskeskustelussa ollessa istui jalat tuolilla, kun ei sitten mitenkään osannut istua "oikein" :)

Ja lyhyet jalat täälläkin!

Vierailija
14/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin molemmat jalat on perseen alla oikealle vääntyneenä ja hirrveen hyvä asento on..

Vierailija
15/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäjalkainen aamu-uninen 47-vuotias, jolta ei normaali istuminen oikein onnistu. Ruokapöydässä mieluiten kykkisin, töissä kenotan työtuolin laidalla. Jos kukaan ei näe, niin kengät pois ja lootusasennossa on hyvä tehdä töitä.

Vierailija
16/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun usein töissä ja ruokapöydässä risti-istunnassa tai lotusasennossa! Se on selkäni takia paras asento. Olen myös erittäin aamu-uninen!

Vierailija
17/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun usein töissä ja ruokapöydässä risti-istunnassa tai lotusasennossa! Se on selkäni takia paras asento.

Vierailija
18/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa istua oikein. En osaa myöskään istua hienosta jalka toisen päällä, jalka ei vain taivu oikealla tavalla niin. Jotkut heittävät sen toisen päälle kuin vinttikoira raajansa, mutta mulla ei onnistu millään. Paras asento on toinen jalka taivutettuna toisen alle tai sitten lotus-asento :)

Vierailija
19/19 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat aina ristissä, vaikka sitten työkengät jalassa...

Lapsenkin, kun käytin lääkärissä, ni oli lääkärille ongelma, kun itselläni jalka toisen päällä ja lapsi siinä sylissä.

Se on tuskaa, jos yrittää istua ns. normaalisti.

45v, aamu-uninen, jalat solmussa :D