Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeää! Irtisanoutumisesta ja pitämättömistä lomista

Vierailija
08.03.2012 |

Haluaisin irtisanoutua, mutta minulla on 2 kk:n irtisanoutumisaika. Olen sopinut (suullisesti) pitäväni vuosilomani huhti-toukokuussa. Voiko työnantaja velvoittaa minut jättämään vuosilomani väliin ja olemaan töissä silloin?

Pliis jos joku on niin ihana että vastaa, sanothan onko varmaa tietoa vai omaa arvelua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudella tietty.

Vierailija
2/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on pidettävä huhtikuun loppuun mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten se maksaa ne rahana. Meillä tämä olisi neuvottelukysymys. Siis jos ne työt olisi pakko hoitaa. Käytännössä ei kyllä makseta ylimääräisiä ja kun irtisanomisaika on 1 kk, niin ihminen yleensä lähtee samantien kun irtisanoutuu, lomien takia.

Vierailija
4/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen varannut matkat ja haluaisin irtisanoutua ennen sitä. Eli jos työnantaja haluaa olla hankala, voi siis vaatia minua pysymään töissä muut ajat paitsi ne lomat, jotka minun kuuluisi pitää huhtikuun loppuun mennessä?

Vierailija
5/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä meilillä vahvistus tuosta lomasta, ja vasta sen jälkeen menet irtisanoutumaan.

Vierailija
6/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että työsuhde päättyisi, et pitäisi lomia, mutta et saisi niitä rahanakaan. Silloin voisit lähteä samantien. Muussa tapauksessa saisit pitää lakisääteiset lomat ja tehdä töitä irtisanomisajan.

Vierailija
7/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vahvistus lomasta meilissä. Pelkään vaan, että kun olen tällä hetkellä aika avainasemassa duunissani että pomo (joka on niin kamala että sen takia lähden) haluaa tehdä elämäni mahdollisimman hankalaksi.

ap

Vierailija
8/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vahvistus lomasta meilissä. Pelkään vaan, että kun olen tällä hetkellä aika avainasemassa duunissani että pomo (joka on niin kamala että sen takia lähden) haluaa tehdä elämäni mahdollisimman hankalaksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi