Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas valehtelin ystävilleni olevani iltavuorossa=(

Vierailija
08.03.2012 |

Muutaman ystävän kanssa tapana treffata noin kerran viikossa kahvilla jossain, lenkillä missä milloinkin. Olen hoitsu ja päivittäin tekemisissä monien ihmisten kanssa, tuntuu että illalla juuri omaa perhettä jaksaa saati sitten muuta sosiaalista elämää. Oltiin sovittu että nähdään uimahalilla ja sitten soitin että olen joutunut vaihtamaan iltavuoroon. Noloa, taitaa kohta mulla olla entisiä ystäviä.Ikävä että työ kuluttaa niin että kaikki ennen iloa ja voimaa antavat asiat on muutunut pakkopullaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri pohdin kuumeisesti, millä tekosyyllä perun lupaamani vierailun kaverini luona lauantailta, on ollut niin raskas viikko etten jaksa kun viikonloppukin taas tullut täyteen (tai siis ihmisten tapaamista tiedossa la & su) en kertakaikkiaan kestä! Pakko edes toinen päivä vaan saada olla kotona epäsosiaalisena ja omissa oloissani perheen kanssa.

Ja joo, mun ystävät (tai tämä ainakaan) ei ole niin hyvä ystävä, että oikeasti ymmärtäisi loukkaantumatta, jos sanoisin suoraan että sori en jaksa nähdä sua. Jotkut ihmiset kun vaan saa voimaa ystäviensä tapaamisesta, he eivät ymmärrä, että joitakuita se voi vaan oikeasti kuluttaa, (vaikka oltais hyviäkin kavereita) jos on jo valmiiksi ollut raskas viikko ja sattuu olemaan sitä sorttia ihmisiä, että tarvitsee latautuakseen yksinäisyyttä ja hiljaisuutta!

Vierailija
2/2 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset voisi sanoa suoraan: "Nyt tuntuu kyllä siltä, että vietän koti-illan villasukissa ja verkkareissa. Tosi kivaa iltaa ja terveisiä koko jengille, tavataan pian!"

Miksi valehdella, oi miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi