Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kamppasi minut, kun kannoin pyykkikoria

Vierailija
08.03.2012 |

Nauroi kun kaaduin :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta

Vierailija
2/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikä sitä vaivaa??

Vaikka eipä tollaseen voi mitään syytä olla olemassakaan. Sairas. Hakkaako se sua? Kyllä tollanen kertoo ihmisestä PALJON.

Sanotan nyt sitten. JSSAP

Vierailija
4/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan jo kun luin sun tekstin. Anteeksi. Tuskin se tahallaan kamppasi, ehkä se oli sen tapa toivottaa hyvää naistenpäivää, ylltätti oikein tosissaan.

Vierailija
5/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ranteeseen sattuu, mutta mies sanoo vaan, että älä valehtele. Tuollainen mies on ollut aina, että pilailee toisten kustannuksella. Tekee samanlaisia temppuja lapsillekin. Pitäisi jotenkin päästä tästä parisuhteesta pois. ap

Vierailija
6/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittele loppuilta ja vielä huomennakin että sattuu ja mainitse asiasta vielä tutuille niin tietävät mikä on homman nimi jos joskus eroatte niin eivätpä epäile sinua syylliseksi mihinkään.

Voit myös vartoa sopivaa paikkaa kostaa.

Vierailija
7/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ranteeseen sattuu, mutta mies sanoo vaan, että älä valehtele. Tuollainen mies on ollut aina, että pilailee toisten kustannuksella. Tekee samanlaisia temppuja lapsillekin. Pitäisi jotenkin päästä tästä parisuhteesta pois. ap

kirjoittaminen kuitenkin. Ihan varmana sattuukin jos täällä näpyttelet. Huono provo, taas... Moneskohan sulta tänään.....

Vierailija
8/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tosi paskoja ihmisiä! Noita miehiä on olemassa.

Ap, lähde. Ei kukaan mies ole ton arvonen.

Vierailija
9/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittele rannettasi ystäville, sukulaisille ja tutuille. Kerro, että mies kamppasi sinut, kun kannoit pyykkikoria ja anna miehen hoitaa loppuselittely. Totea siihen kyllästyneellä äänellä, että miehesi kuvittelee sen olevan jotenkin hauskaa. Miehelle tekee hyvää nähdä muiden ihmisten reaktiot.

Vajaa hänen täytyy silti olla, jos kuvittelee, että toisen satuttaminen on hauskaa.

Vierailija
10/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kyllä mieli kertoa. ap

Valittele rannettasi ystäville, sukulaisille ja tutuille. Kerro, että mies kamppasi sinut, kun kannoit pyykkikoria ja anna miehen hoitaa loppuselittely. Totea siihen kyllästyneellä äänellä, että miehesi kuvittelee sen olevan jotenkin hauskaa. Miehelle tekee hyvää nähdä muiden ihmisten reaktiot.

Vajaa hänen täytyy silti olla, jos kuvittelee, että toisen satuttaminen on hauskaa.

Vierailija
11/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kyllä mieli kertoa. ap

Pyydä vaikka vieraita auttamaan kantamaan tarjottavia pöytään ym. ja perustele se sillä että ranne vieläkin kipeä kun toinen kamppasi.

Vierailija
13/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös vartoa sopivaa paikkaa kostaa.

Vierailija
14/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä on mammat ehottamassa joka vitun asiaan eroa. Voin hyvin kuvitella tilanteen. Mies on ajatellut vähän vitsailla ja kampata eukon pyykkikoreineen. Ei se nyt oikeasti ole halunnut satuttaa. Haloo nyt herranjumala. Jos olette itse eronneet ja/tai olleet väkivaltaisessa suhteessa niin ei se tarkoita että joka helvetin nainen asuisi semmmosen meiehen kanssa ja että harmittomat pilatkin tulkitaan aina sairaaksi, hulluksi, väkivaltaiseksi. Jestas, muakin olis kyllä vituttanu toi tilanne ja varsinkin jos olisin loukannut itteni vielä jotenkin, mutta kyllä mä olisin nauraa räkättäny slle varmasti jälkeenpäin. :DD Vähän huumoria nyt. Tunnistan miestyypin.

Vierailija
16/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin monotan välillä äijää kasseille oikein kunnolla, kun se ei huomaa että oon lähestymässä :D se ällistynyt tuskainen ilme on kyllä priceless.

Hei haloo, ootko vähän sairas?? Jos ap:ta ei pahoinpitely naurata, olisi syytä vaihtaa huumorin lajia kotona.

Aina täällä on mammat ehottamassa joka vitun asiaan eroa. Voin hyvin kuvitella tilanteen. Mies on ajatellut vähän vitsailla ja kampata eukon pyykkikoreineen. Ei se nyt oikeasti ole halunnut satuttaa. Haloo nyt herranjumala. Jos olette itse eronneet ja/tai olleet väkivaltaisessa suhteessa niin ei se tarkoita että joka helvetin nainen asuisi semmmosen meiehen kanssa ja että harmittomat pilatkin tulkitaan aina sairaaksi, hulluksi, väkivaltaiseksi. Jestas, muakin olis kyllä vituttanu toi tilanne ja varsinkin jos olisin loukannut itteni vielä jotenkin, mutta kyllä mä olisin nauraa räkättäny slle varmasti jälkeenpäin. :DD Vähän huumoria nyt. Tunnistan miestyypin.

Vierailija
17/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, normaali ihminen ei KAMPPAA toisia, vaan tietää, että siinä voi käydä pahastikin.

Vierailija
18/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti joku voi ottaa tosissaan.

Vierailija
19/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan kyllä oon tota mieltä mitä kirjotin, jotkut on vaan niin helvetin ylidramaattisia ja vääntämässä joka asiaa kauheaks taragediaks. Ei kai nyt tuommosen asian takaia erota! Herää nyt pässi. Sovitte asian ja ap kertoo että häneen oikeesti sattui ja uskon kyllä että mies säikähti itsekin sitä jos huomasi satuttaneensa ja hämmennyksissään vaan nauroi koko asialle. Uskoisin kyllä että mies tuskin toista kertaa kamppaa, kun huomasi miten siinä voi käydä. Mutta en minä nyt avioeropapereita tuommosen takia vielä kirjottais. Nyt jäitä hattuun ja vastaajatkin vois vähän miettiä omalle kohdalleen asiaa. Että noinko helppoa se eroaminen on. Jos, niin sitten kyllä kehottaisin vilkasemaan sinne peiliin ihan siellä päässä. :D

Vierailija
20/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten inhoan yli kaiken kaikkea huumori-kiusaamista. Se vaan ei kohteesta ole yleensä millään lailla hauskaa. Siitä tulee helposti tapa, tökkää ohi mennessään sen sijaan että halaa, sanoo että väistäs ison persees kanssa sen sijaan että kumartuisi suukottamaan niskaa jne. TIedän pareja, joissa ilkeily on muuttunut vallitsevaksi olotilaksi ja sitä on hirveä seurata. Lapsetkin matkivat aikuisia tässä, inhottavaa :(

Tiedätkö ap muuten sen yhden nais-tv-toimittajan, joka istuu pyörätuolissa. Hän halvaantui, kun kaatui portaissa kantaessaan kasaa pyykkejä. Kukaan ei häntä tönäissyt, mutta silti kävi niin. Mitä jos miehesi päättää tehdä hassunhauskan tönäisyn sinulle joskus vaikka portaissa? Kuinka pitkälle annat asioiden mennä? :(

Ihan tosissaan kyllä oon tota mieltä mitä kirjotin, jotkut on vaan niin helvetin ylidramaattisia ja vääntämässä joka asiaa kauheaks taragediaks. Ei kai nyt tuommosen asian takaia erota! Herää nyt pässi. Sovitte asian ja ap kertoo että häneen oikeesti sattui ja uskon kyllä että mies säikähti itsekin sitä jos huomasi satuttaneensa ja hämmennyksissään vaan nauroi koko asialle. Uskoisin kyllä että mies tuskin toista kertaa kamppaa, kun huomasi miten siinä voi käydä. Mutta en minä nyt avioeropapereita tuommosen takia vielä kirjottais. Nyt jäitä hattuun ja vastaajatkin vois vähän miettiä omalle kohdalleen asiaa. Että noinko helppoa se eroaminen on. Jos, niin sitten kyllä kehottaisin vilkasemaan sinne peiliin ihan siellä päässä. :D