Tilanteita, joissa suomalainen urpofaktori on huippuvitutus lukemissa
1. Jonotat pikaruokalassa vuoroasi. Sinulla on sylissäsi 8kk vauva ja vieressäsi 4v. lapsi. Taaksesi jonossa tulee perhe, jossa isä ja äiti ja noin 1v. lapsi. Lapsi istuu rattaissa. Perheen isä käy hakemassa pikaruokalan ainoan lastenistuimen ja asettelee lapsen siihen istumaan, sillä aikaa kun vaimo jonottaa takanasi ruokaa.
VItutus nousee!
Miksi hemmetissä ne ei voi pitää omaa lastaan istumassa niissä vitun vaunuissa ja antaa minun käyttää lastenistuinta. Olinhan ennen heitä tullut jo jonottamaan ja minulla ei ollut rattaita, joihin laittaa pienempää lastani istumaan!!!
2. Ajat autollasi täydellä parkkipaikalla. Huomaat kaksi naista pienten lasten kanssa, jotka tekevät lähtöä. Jäät odottamaan, että he lähtevät ajamaan autollaan pois. Vilkutat. Naiset asettelevat lapset rauhallisesti takapenkille. Ja... jäävät seisomaan auton viereen tupakalle!
Ja vitutus nousee!
Näkevät ihan selkeästi, että olet vilkuttamassa heidän paikalleen. Sinulla on myös lapsia kyydillä, joten olisit kiitollinen huomaavaisuudesta ja siitä, että nämä naiset lähtisivät mahdollisimman pikaisesti pois päästääkseen sinut parkkaamaan siihen paikkaan missä he olivat lapsineen. Mutta eih. Ihan niin kuin vain vittuillakseen käyvät vielä tupakalle.
3. Ajat autolla risteykseen. Olet kääntymässä vasemmalle. Vaemmalta tulee myös auto. Et pääse kääntymään, koska risteyksessä on auto parkissa ja autossa istuu nainen, joka puhuu kännykkään!
Ja vitutus nousee!
4. Hilkka Ahde on valittanut kiusaamisesta. Hänet erotetaan.
Millä vitun paskakasvatuksella suomalaisista tulee tällaisia?
Kommentit (5)
Ykköskohtaan sen verran että ei ne voi tietää onko sulla rattaita vai ei, ei se kenenkään velvollisuus ole tarkkailla toisten ratastilanteita.
Kakkoskohtaan sen verran että jospa ne oli siitä lähdössä ajamaan sellaseen paikkaan, jossa ei enää voinut/kehdannut pihalla polttaa tupakkaa.
Kolmoskohtaa en tajua lainkaan.
Nelosesta ei varmaan meillä kellään oo niin paljon taustoja tiedossa et kannattais tässä alkaa sitä miettimään.
Kyllä sen nyt voi ihan kohteliaisuudesta tsekata, et mitä jos toi edessä olevakin tarvii sitä istuinta ja jättää se oma lapsi istumaan niihin rattaisiin ku sellanen kerran on.
Toiseen kohtaan vielä sen verran, et sellaista tupakanhimoa ei olekaan etteikö voisi kerran jättää tupakoimatta ihan vain huomaavaisuudesta.
Mutta huomaavaisuus on suomessa ihan jotakin sellaista mistä kukaan vittu ei tajuu yhtään mitään saatana! Ihan siis sellai normi huomaavaisuus kanssaihmisiä kohtaan.
ja mun edessä oli selvästi bettre folkkea. Vaatteet olivat vimpan päälle, ruskettuneet, ostokset sitä luokkaa, että vain luomua ja hienoa ruokaa. Naisen tosin ei varmaan syönyt muuta kuin ituja. No ei siinä mitään, mutta kun nämä hyväkkäät jättivät kärrynsä kassalle. Siis kahden kassan väliin ja purjehtivat menemään. Mies vielä katsahti muhun ja kärryihin ylemmyydentuntoisesti, joten ne eivät siihen vahingossa jääneet.
Mistä ne tietää ettei sulla ole rattaat jo pöydässä jossain? tai että se on pikaruokalan ainoo istuin? Ei mistään. Kannattasko vähä relata?
Mä olen yrittänyt rauhoittuavastaavissa tilanteissa ajatellen että mitä urpompi niin sitä reppanampi elämäkin hänellä on. Nuo urpot joutuvat kyntämään monissa elämän asioissa kaksin verroin saavuttaakseen edes vähää.
Kasvatetaan me sentään omistamme kunnon kansalaisia, joilla elämäkin on helpompaa kun ajattelee aivoilla. Kun ottaa toiset huomioon on omakin olo parempi.
Noilla urpoilla on paska elämä, säälitään heitä.
Ykköskohtaan sen verran että ei ne voi tietää onko sulla rattaita vai ei, ei se kenenkään velvollisuus ole tarkkailla toisten ratastilanteita.
Kakkoskohtaan sen verran että jospa ne oli siitä lähdössä ajamaan sellaseen paikkaan, jossa ei enää voinut/kehdannut pihalla polttaa tupakkaa.
Kolmoskohtaa en tajua lainkaan.
Nelosesta ei varmaan meillä kellään oo niin paljon taustoja tiedossa et kannattais tässä alkaa sitä miettimään.