Siis Guzeninan poika on 12-vuotias, ja äidin on pitänyt
jättää eduskunnan kyselytunti väliin kun on pitänyt jäädä sairasta lasta kotiin hoitamaan!? Siis ymmärrän kyllä jos on jostain vakavasta sairaudesta kyse, mutta kyllä nyt haiskahtaa jo vähän tekosyyltä jäädä pois kun ei osaa vastat kysymyksiin.
Kommentit (25)
Äiti oli palkattomalla sen päivän, kun vietiin lääkäriin. Ei saanut jäädä kiireisimpänä aikana pidempään, mutta teki ns. lyhyttä päivää eli meni kahdeksaan, soitti klo 10, klo 11.30 tuli ruokatunnille ja lähti takaisin töihin klo 12.30. Iltapäivällä tuli sisaruksia, jotka sitten hoitivat.
Pari päivää oli niin korkea kuume, että äiti joutui tulemaan heti aamupäivällä, kun en ollut vastannut puhelimeen. Ei uskaltanut lähteä töihin ennen kuin sisarukseni tulivat koulusta. Lisäksi rampattiin lääkärissä, labroissa yms. harva se päivä ekan viikon ajan. En muista tuosta ajasta paljoa, sen, että en kuullut puhelinta ja että kun mentiin lääkärille, joutui äiti puolittain raahaamaan minua, kun en vain jaksanut kävellä.
Jättäisin minäkin kyselytunnin väliin, jos lapseni olisi noin sairas.
on paha vatsatauti ja oksentaa jatkuvasti niin riski pyörtyä on aika suuri! En kyllä jättäisi 12 vuotiastani minäkään yksin tällöin saan siitä sitten palkkaa tai en!
on paha vatsatauti ja oksentaa jatkuvasti niin riski pyörtyä on aika suuri! En kyllä jättäisi 12 vuotiastani minäkään yksin tällöin saan siitä sitten palkkaa tai en!
olin pph tai en, onneski en :D, luusereita ovat isolta osin... ja pph, me muutkin käymme siellä lekurissa sen lapsen vuoksi, et ole ainoa!
vatsataudissa kerran ja kuumeessa kerran että en olisi ikinä voinut jättää yksin kotiin siinä kunnossa. Kun lapsi on käytännössä tajuton (tai huutaa tuskissaan vatsakipuja), ei sitä voi jättää yksin kotiin. Kyllä, lääkäriin oltiin yhteydessä, molemmilla kerroilla sanottiin, ettei tarvitse lähteä tuomaan, tätä on liikkeellä. Olin palkattomalla, koska en olisi myöskään saanut lähes kävelykyvytöntä isoa lasta yksin taksiin saati muuhun kulkuvälineeseen. Parempi jäädä sänkyyn ja aikuisen vahtia lähellä.