Kuulin mielenkiintoisen jutun
Semmoisen, että Saarakkala (ps) olisi useammallakin kuvattuna natsiupseerin uniformussa (penkkarikuva?). Siinä olis mukavat tulot tiedossa kuvan omistajilla, Seiska et co maksais varmaan mukavasti :)
Kommentit (5)
on paheksuttavaa pukeutua Hitleriksi tai natsiksi, mutta vaikka Staliniksi on ok?
on paheksuttavaa pukeutua Hitleriksi tai natsiksi, mutta vaikka Staliniksi on ok?
Samaa olen ihmetellyt. Hakaristi on pahuuden symboli ja ehdottomasti kielletty, mutta sitten sirppiä ja vasaraa tai vaikkapa CCCP-paitaa voi ihan huoletta pitää "huumorimielellä" päällä.
Samaa olen ihmetellyt. Hakaristi on pahuuden symboli ja ehdottomasti kielletty, mutta sitten sirppiä ja vasaraa tai vaikkapa CCCP-paitaa voi ihan huoletta pitää "huumorimielellä" päällä.
Tässä on kyse ko herran puolueesta ja miten samantyyppistä kantaa edustaa kuin pukunsa. Poliittinen itsemurha ei ole kaukana.
Minusta 2. Maailmansodan uniformut olivat kaikki muut seksikkäitä, paitsi venäläiset upseeriasut.