Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silminnäkijä

Vierailija
07.03.2012 |

Hyi vittu jos suomessa alkaa hiippailla tuollaisia haisevia roskisdyykkareita jotka maalailee jossain mädäntyneissä rakennuksissa ja viettävät "kivaa elämää". Kyllä siitä on hauska yhteiskunta kaukana. Ja mistä ne ruoat tulee sinne roskiksiin dyykattavaksi jos kaikki vaan chillailee pitkin kyliä? Ei elämä voi olla aina kivaa ja sairaalta näytti nuo näytelmäkerhotkin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä taideteoksesta tuli hieno. Ensin näytti että se vaan sotkee jotain aikansa kuluksi, mutta eipä olisi uskonut siitä hamppupäästä, että noin tyylikkään teoksen sai aikaan ihan vaan suomen työoloja haukkumalla ja samalla toisella kädellä tekaisi. Aika tyyppi!

Eihän se hamppupää sitä tehnyt vaan se lyhyehköhiuksinen.

En minäkään ymmärrä tuollaisia kanssamatkustajia, jotain on mennyt pahasti pieleen jossain vaiheessa.

Taideteos oli kyllä hieno eli alkaisi siitä uraa luomaan.

Kuinkahan paljon nuorista on syrjäytynyt ihan omasta halustaan.

Vierailija
2/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkatyötä vieroksuvat luuserit, jotka vapaamatkustaa muiden kustannuksella. Huolimatta siitä onko tukka lyhyt vai pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-stream jatkaa samalla aiheella perjantaina klo 21.00. Onko sinulla mielipiteitä? Ota yhteyttä:

www.facebook.com/#!/AstudioStream

Vierailija
4/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo koulussa alkaa "mä en halua, mun ei siis tartte"-kitinä, jota curling-vanhemmat säestävät. Halutaan oikeuksia ja vapauksia ilman vastuuta. Kovasti tyyppi ohjelmassa vakuutteli, että kyllä yhteiskunta pyörisi oikein hyvin, vaikkei palkkatyötä olisikaan. Hänkin oli kavereineen jopa putsannut Pispalassa rappusia lumesta. Hmm, kuka hoitaisi vanhuksia ja sairaita, koska "eihän se ole aina kivaa"? Niin ärsyttävää omaan napaa tuijottamista, että oikein vihaksi pisti. Me maksamme veroja yhä enemmän, jotta jotkut (onneksi kuitenkin yhä harvemmat) voivat heittäytyä muiden elätettäviksi vailla vastuuta. Kumma juttu, että taidehörhöilyt ja vasemmistolaisuus liittyvät usein (huom! ei aina) näihin taivaanrannanmaalareihin. Olisi tämäkin tyyppi edes muuttanut maalle kommuuniin omavaraistalouteen viljelemään itse ruokansa ja elämään omillaan, mutta ei! Ai niin, eihän se ole kivaa,jos joutuu tekemään paskaduunia.

Vierailija
5/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksamme veroja yhä enemmän, jotta jotkut (onneksi kuitenkin yhä harvemmat) voivat heittäytyä muiden elätettäviksi vailla vastuuta.

Vierailija
6/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työ on tehtävä kiinnostavaksi, jotta sitä viitsii tehdä. Niin ikään palkkausta tulee parantaa! Esim. siivouksesta maksetaan ihan liian pientä liksaa. Saat siitä hommasta ehkä satasen enemmän kuin mitä saisit työttömyyskorvauksina - ei motivoi ei! Niin ikään vanhustyö on ihan liian kuormittavaa palkkaan nähden. Musta on ihan oikein arvostaa itseään sen verran ettei alennu myymään vapaa-aikaansa pilkkahinnalla. Kyllä työstä kuin työstä pitää kannattava korvaus saada... Suuret tuloerot ovat kaiken pahan alkusyy.

Vierailija
7/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä että työttömyyskorvaus on liian suuri?

Vierailija
8/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän mistä puhun. Itse en ole koskaan ollut työttömänä, koska olen 15-vuotiaasta lähtien tehnyt melkein jokaista paskaduunia... ollut puhelinmyyjänä, siivoojana, mäkkärin kassalla, pakkaajana tehtaassa ja vanhustenhoitajana. Joskus vituttaa että saa selkä kipeänä raataa vuorotöissä ja saada nettona 1400e samaan aikaan kun niin moni vain tuntuu kuluttavan työpäiväänsä facebuukissa ja saa siitä 3000e tilille. - mitä vanhemmaksi olen tullut sitä enemmän olen alkanut huomata työntekijöitä orjuuttavan kuvion. Ennen riitti että oli ahkera, mutta nykyään sillä ei rikastuta.

Vierailija
9/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vapaalla on kivaa. Työ on se missä hankitaan rahaa jota käytetään vapaalla. Sen ei kuulukaan olla kivaa. Ei kukaan jaksa jos on aina kivaa. Elämässä pitää olla vaihtelua ettei kyllästy. Työtön ei koskaan voi nauttia perjantai-iltapäivän huumasta ja kitutunnista kun odotetaan viikonloppua. Latteaa on se elämä missä on aina vapaata ja "aina kivaa". Ei kuulosta houkuttelevalta. Minä en ainakaan käy työssä rahan vuoksi.

Vierailija
10/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tunne että on tärkeä ja voi antaa panoksensa yhteiskunnalle ja tehdä jotain sen eteen. Ne on sellaisia asioita joille on vaikeaa hintaa laittaa.

Vierailija
11/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tuota lähihoitsujen mantraa mitä ne hokee, että kestää sitä duunia. Ääh, lähärit ovat itse oman palkkakehityksensä suurin jarruttaja. Samaan aikaan kun lääkärien palkat karkaa koko ajan suuremmiksi hoitsujen palkat polkee paikallaan, miksköhän?

Vierailija
12/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin nousi verenpaine. Jätkä kritisoi 9-17 elämäntyyliä mutta aivan tyynesti elää sen hedelmillä. Mistä se kuvittelee työttömyyskorvauksensa olevan peräisin??

Kulttuuria saa ja pitääkin tehdä mutta kyllä jumalauta vituttaa taas huomenna mennä töihin ettei sen tartte. Kun se ei ole kuulemma kivaa.

Vierailija
13/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se raha tulee. Ja onhan se väärin että jos karenssiin joutuu niin sitten haetaan vaan sossun luukulta. Kyllä on liian helpoksi tehty tuo jouten olo.

Vierailija
14/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ilmaisee mielipiteensä kirosanojen värittämänä. Jos haluaa asettua toisen yläpuolelle, niin näyttäkööt sitten edes omalla käytöksellään ja kielenkäytöllään esimerkkiä.

Vierailija
15/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se raha tulee. Ja onhan se väärin että jos karenssiin joutuu niin sitten haetaan vaan sossun luukulta. Kyllä on liian helpoksi tehty tuo jouten olo.

joka noin haluaa toimia. Vai mitä sinä ajattelet?

Vierailija
16/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytynyt? Ei ne ilmoittaudu enää työttömiksi etteivät joudu töihin. Mamma maksaa.

Vierailija
17/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syrjäytynyt.

Vierailija
18/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ilmaisee mielipiteensä kirosanojen värittämänä. Jos haluaa asettua toisen yläpuolelle, niin näyttäkööt sitten edes omalla käytöksellään ja kielenkäytöllään esimerkkiä.

oletan että tarkoitat minua. Mä näytän sille jo esimerkkiä maksamalla sen elämisen.

Vierailija
19/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tehdä työtä jotta joku toinen ei rikastu,joutuu luopumaan aika monesta muustakin asiasta kuten ruoan ja maalaustarvikkeiden ostamisesta,vuokralla olemisesta jne... Pitää asua omarakenteisessa mökissä ja viljellä itse oma ruokansa tai elää metsänantimilla.

Eikä satunnaisesta keikasta tai osa-aikatyöstä nyt monen kuukauden selvityksiä joudu kärsimään tai eri virastoissa ravaamaan. Yleensä kysymällä on asiat selvinnyt. Ja työttömällä sitä aikaa olisi..

Vierailija
20/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no totta vitussa rikastuu kun se ottaa vastuun niistä luuseripelletyöntekijöistä, jotka on koko ajan saikulla kun töissä ei ole kivaa. Ja silloin kun ovat töissä tekevät vaan tuhoa ja tappiota kateuksissaan. Kyllä siitä kuuluu korvausta saadakin. Vaikeaa on tämän päivän yrittäjillä kun työväki on tuota tasoa. Ei varmaan uskalla ketään palkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan