Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita hoitajia, joilla ylikorostunut yksinäisyyden tarve?

Vierailija
07.03.2012 |

Meinaa vintti pimahtaa, kun ei koskanna, koskaan saa olla ihan yksin!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen!

Vierailija
2/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myös :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein ihmettelen nuoria äitejä, miten ihmeessä he jaksavat. Minä tarvitsen monta tuntia vuorokaudessa että kukaan ei vaadi minulta mitään. Ihan yksinäisyyttä tarvitsen ainakin tunnin päivässä.

Joskus ajattelen että sinä 8h kun ole töissä laitan koko sieluni likoon ja joka päivä tarvitsen latauksen muuten en vaan jaksa, ja aion jaksaa niin fyysisesti kuin henkisesti eläkeikään asti hoitajana.

Vierailija
4/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät kuluvat vastatessa lapsilauman tarpeisiin, illat oman perheen tarpeisiin. Onneksi on olemassa nämä myöhäiset tunnit.

Vierailija
5/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen, ei vaan jaksa aina. Töissä on oltava aina valmiina, iloisena ja kaikkien muiden tarpeiden tyydyttäjä. Kotona saan onneksi olla useinkin ihan yksikseni, muuten pää hajoaisi. Monet ei ymmärrä sitä, että mulla on usein puhelin äänettömällä, kun ei halua edes jutella muille, ei jaksa. Joskus pitää olla vaan ihan yksin. Sekin haittapuoli tässä hoitajuudessa, että pitäisi hoitaa koko suvunkin rokotukset, lääkkeidenjaot, lasten sairastumiset jne.

Vierailija
6/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Sekin haittapuoli tässä hoitajuudessa, että pitäisi hoitaa koko suvunkin rokotukset, lääkkeidenjaot, lasten sairastumiset jne.

tuossa nivusen vieressä.:)

Vierailija
7/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossin en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että asialla on jotaiun tekemistä hoitajuuden kanssa. Mutta erakko olen kyllä. Yh, ja kyllä, en kaipaa todellakaan kumppania. Haluan olla elämässäni muutenkin itsenäinen. Tämä lienee opittuakin..sukuvika nääs :)

Vierailija
8/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
9/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kyllä muutenkin tuntuu että olen väärällä alalla..Mutta kun työ on helppoa ja rahaa saa niin näillä mennään toistaiseksi..

Rasittaa tosiaan sukujuhlissa ym luomiaan esittelevät henkilöt,mistäs mä sen tiedän onko se pahanlaatuinen ja mua niin kiinnostaa moiset vapaa-ajalla tosi paljon..

Vierailija
10/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt selvisi miksi välillä on ihan mukavaakin ajella kerran viikossa 65km yhteen suuntaan treeneihin ja takaisin. tänäänkään mulla ei ollut edes radio päällä vaan ajattelin kaikenlaista.

Tykkään myös käydä lenkillä koirien kanssa tuulettumassa etenkin jos vintti meinaa pimahtaa töiden ja kotona odottavien hoidettavien lapsien takia.

onneksi minulla on ihana mies joka ymmärtää tai ainakin on pakotettu ymmärtämään :)

Vierailija
11/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Sekin haittapuoli tässä hoitajuudessa, että pitäisi hoitaa koko suvunkin rokotukset, lääkkeidenjaot, lasten sairastumiset jne.

tuossa nivusen vieressä.:)

ja jos on ihottumaa siellä tai täällä, jos persettä kutittaa, jos kakka ei tule, jos miehellään ei enää seiso, jos limakalvot on kuivat, jos on unohtanut avaimet pakastimeen, jos kalju vaan leviää, jos kutittaa varvasta, jos ei vauvaa kuulu, jos vauva itkee, jos on allergiaa ja mikä paras viimeisin, miksi minä en voisi uusia reseptiä, sanot vaan lääkärille ymsyms... Huoh.

Vierailija
12/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo reseptijuttu ollutkaan ollenkaan pahin nyt kun muistelin.

Mulle ostettiin 30v LAHJAKSI korvalamppu! Siis LAHJAKSI! Että voin sitten kattella kaikkien lapsien korvat jottei tarvi muualla käydä niitä tarkistamassa! Aivan "huikea" lahja!