Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, että MyPckia haettaessa kysytään tätä?! 0v

Vierailija
07.03.2012 |

Kun haen lähi-Sivasta My Packin niin myyjä kysyy usein, että mistä paketti on tilattu.

Onko myyjällä oikeus kysyä mistä tuotteita tilaan? Jos olisin tilannut vaikka seksimaa.comista laatikollisen dildoja, niin pitääkö minun toitottaa se koko kassajonolle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyn tilauspaikkaa omaa laiskuuttani. Meillä paketit säilytetään hyllyssä TILAAJAN NIMEN perusteella, joten oikeasti ap n kysymää tietoa ei tarvisi kysyä. Se kuitenkin helpottaa, koska Elloksen puketeissa lukee isolla ellos jne..

T: Posten

Vierailija
22/26 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailotat vaa, että "kyllä sä sen helposti löydät, se on pitkulainen paketti ja surisee kamalasti" ja sitten kiehnäät kassalla kärsimättömän oloisena ja lisäät toljottajille, että "mitäs siinä mulkkaatte, olkaa ite 6kk ilman niin kyllä kelpaa teollisempikin helpotin" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailotat vaa, että "kyllä sä sen helposti löydät, se on pitkulainen paketti ja surisee kamalasti" ja sitten kiehnäät kassalla kärsimättömän oloisena ja lisäät toljottajille, että "mitäs siinä mulkkaatte, olkaa ite 6kk ilman niin kyllä kelpaa teollisempikin helpotin" ;)

Dildot olivat vain esimerkki, enkä ole niitä tilannut. Jos olisi tarve tilata, niin tilaisin Itellan kautta, koska siellä paketin sisältöä tai muitakaan yksityisasioita kysellä kassajonossa.

ap

Vierailija
24/26 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän minäkin!

ja kysyn tilauspaikkaa omaa laiskuuttani. Meillä paketit säilytetään hyllyssä TILAAJAN NIMEN perusteella, joten oikeasti ap n kysymää tietoa ei tarvisi kysyä. Se kuitenkin helpottaa, koska Elloksen puketeissa lukee isolla ellos jne..

T: Posten

No sitä minäkin tarkoitin, että tilaajan nimen perusteella ne haetaan, mutta kyllähän se nyt helvetisti nopeuttaa nyssäkän hakemista, jos tarvitsee kolmenkymmenen viiden osoitelapun tiirailun sijasta käydä läpi vain alle kymmenen lappua. Mutta eihän siitä minulle sinänsä ole ongelmaa, vaikka etsimiseen aikaa menisikin, vollottakoot siellä jonossa sitten, että mikä kestää, eihän se minun vikani ole jos neitirouva kainovieno ei halua kertoa mistä paketti on tulossa.

Vierailija
25/26 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kävit tuon tiedon googlaamassa pari sekuntia sitten.:D

ja välillisestikin n. 500 henkeä työllistävään konserniin joskus 2008.

Ja käsittelen omalta osaltani myös MyPack-kuljetuksia, Posten Logistik SCM Oy, voit itse guuglata ;=)

Miksi hinnoittelunne on aivan päin hanuria suomalaisille verkkokaupoille?? Antamanne hintatarjous oli suorastaan pöyristyttävä!

Vierailija
26/26 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähettäjä on jo sama asia kuin paketin sisältö..Voisko nyt vielä enemmän liioitella?

Ei kenenkään paketin sisältöä ikinä tiedustella, mutta joskus on hyödyllistä, että asiakas kertoo, onko vaatteita vai jotain muuta. Esimerkiksi matot ei meillä mahdu hyllyyn ja sitten aina ihmetellään, missähän asiakkaan paketti on..

Ja minä en muuten laiskuuttani kysy, mikä lähettäjä on..meillä niitä paketteja on jonkin verran, säästyy siinä yhden jos toisenkin aika. Mutta tietysti jos ei haittaa, että juuri sinun pakettisi löytyy 5 minuutissa ja jonkun toisen paketti 20 sekunnissa niin mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan