Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytettyjen lastenvaatteiden liike vai Huuto.Net?

16.11.2005 |

Heips

Pähkäilen täällä kumpaan laittaa myyntiin pieneksi käyvät vauvanvaatteet? Nyt on jäänyt pieneksi 50-60 cm vaatteet (tuli haalittua niitä aivan liikaa).

Onko kokemuksia? Laitanko parina pakettina myyntiin Huuto Nettiin vaiko vienkö käytettyjen lastenvaatteiden liikkeeseen? Onko suosituksia hyvistä liikkeistä pääkaupunkiseudulla, itse ajattelin lähinnä Keravan Pikku Piiperoa tai sitten Mankkaan Carousellea. Ja tietty jos jollain on kokemuksia miten & mitkä ovat käytettyjen liikkeessä menneet kaupaksi, niin kuulisin mielelläni.

t. Kaisastiina

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni kiva paikka ostella vaatteita lapsille. Ainoa asia mikä minua " ärsyttää" on nuo vauvojen jättivaatepaketit. Ostaisin siis mielelläni sieltä enemmänkin, mutta mitään jättipaketteja en halua koska kaikki vaatteet niissä ei kuitenkaan miellytä ja haluan ostaa jotain uutenakin. Näin ollen tulisi hankittua ihan liikaa vaatetta. Jos tarjolla on pieniä paketteja tai ihan yksittäisiä vaatteita, niitä ostan.

Vierailija
2/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut vaatepaketteja myynnissä, olen myynyt pääasiassa yksitellen, joskus 2-3 vaatteen eriä. Loppujen lopuksi lähestulkoon kaikki menee kaupaksi, ja saa monesta ihan mukavan hinnankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannatan huuto.net palvelua ja ostankin sieltä paljon yksittäisiä vaatteita tai max.3 osaisia settejä, en pidä isoista jättikasoista, koska niissä on aina vaatteita joita ei tule sitten pidettyä.

Onnea kaupankäyntiin!!!

Vierailija
4/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetissä olen myynyt lasten pieniä vaatteita pois..joitain merkki, ulkovaatteita ym olen myynyt yksittäin, mutta kaikkia lukuisia bodeja potkareita ym en jaksa jokaista erikseen sinne kirjoitella joten ne olen myynyt paketteina. Aina on kaupaksi mennyt ja mielestäni olen saanut niistä sellaisen hinnan kuin olen ajateluutkin. Toki varmasti paremmin saisi jos myisi ne yksittäin, mutta se vaatii aikaa jota ei aina tunnu liikaa olevan :)

Huutonetissä on se hyvä puoli että ostajat määrittelevät lopullisen hinnan eikä itse tarvitse miettiä paljonko kustakin vaatteesta pyytää. Toki jollekkin arvokkaalle tuotteelle/isolle paketille kannattaa laittaa joku hintavaraus jo senkin takia, että huutonetissä aina toisinaan toimintakatkoja eikä tällöin kukaan pääse huutoja tekemään. Ettei tarvitse myydä ihan pilkkahintaan, muuten mielestäni hyvä systeemi tuo huutonet..yleensä kaiken saa myytyä jos lähtöhinta vain sopiva :)

Vierailija
5/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille vinkeistä Huuto.Net:n osalta. Oonkin tässä eilen illalla ja tänään päivällä lisännyt tuotteita myyntiin. Aika hidasta :)

t. Kaisastiina