Haluatko olla hyvä äiti?
-Imetä. Ja syö itse terveellisesti ja monipuolisesti, nuku aina kun mahdollista, älä väsytä itseäsi.
-ennen 1% naisista ei voinut imettää, nykyään 50%.. se on ihan itsestä kiinni, jos haluaa imettää, siihen kyllä pystyy. Juo paljon nesteitä ja YRITTÄÄ imettää, imu sen maidon tissiin tuo.
-tee itse ruoat, älä syötä valmisruokaa, ne ovat kuollutta ruokaa, sama kuin pahvia syöttäisit.
-älä lämmitä mitään mikrossa, sama asia kuin säteilyttäiset ruoat ydinvoimalassa tai otsonikerroksessa, kuollutta ruokaa sekin.
- älä opeta tuttia tai tuttipulloa... ne on yksi syy korvatulehduksiin.
- varo aina kylvettäessä, että korviin ei mene vettä... taas yksi keino välttää korvatulehduksia.
-ajattele aina ensin lastasi, älä itseäsi.
SYÖTÄ LAPSELLE JOKA PÄIVÄ TUORETTA RUOKAA, NIIN SE SAA MIKROBEJA JA BAKTEEREJA ELIMISTÖÖN ETTÄ SE KEHITTYY...! EI TULE ALLERGIOITA! MAALAISJÄRKI KÄYTTÖÖN!
Kommentit (56)
Siis nuo mitä AP sanoo on ihan järkeviä asioita, ei niistä pidä etsiä negatiivista, kaikki hyviä asioita jos toteuttaa. Se joka oikeasti yrittää olla hyvä äiti, niin pitää noita ajatuksia ihan järkevinä. Ei pidä suuttua, vaan yrittää itse olla hyvä äiti...
Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse..
Siinä vastailee laiska äiti, mitä voisit tehdä toisin? Jotain edes? Anna miehellesi illalla.. ai niin.. olet eronnut.. no kukapa tollaista katselis..
Provosta saat hieman uskottavamman, jos yrität edes keskustella välillä, etkä pelkästään ilku.
Eli olet eronnut.
Ruoka, vaikka onkin tärkeää, on hyvin pieni osa äitiyttä.
Joskus fanaattisuus jossakin asiassa, esimerkiksi juurikin syömisessä, kertoo että muussa elämässä on ongelmia, jota paetaan siihen pakkomielteiseen ruuan miettimiseen. Tuntuuko sinusta vaikealta olla läsnä lapsillesi, tunnetko syyllisyyttä tavastasi olla äiti?
Siinä vastailee laiska äiti, mitä voisit tehdä toisin? Jotain edes? Anna miehellesi illalla.. ai niin.. olet eronnut.. no kukapa tollaista katselis..
Provosta saat hieman uskottavamman, jos yrität edes keskustella välillä, etkä pelkästään ilku.
Ja taas kolahti Eli olet eronnut.
Jos yrität avauksessa esiintyäjonain malli-ihmisenä, mutta sitten vastaukset on pelkkää vittuilua (ja lisäksi kirjoittelet todella läpinäkyviä puoltoviestejä väliin), niin uskottavuus provolta menee täysin. Kukaan ei enää osta.
-Imetä. Ja syö itse terveellisesti ja monipuolisesti, nuku aina kun mahdollista, älä väsytä itseäsi.
-ennen 1% naisista ei voinut imettää, nykyään 50%.. se on ihan itsestä kiinni, jos haluaa imettää, siihen kyllä pystyy. Juo paljon nesteitä ja YRITTÄÄ imettää, imu sen maidon tissiin tuo.
-tee itse ruoat, älä syötä valmisruokaa, ne ovat kuollutta ruokaa, sama kuin pahvia syöttäisit.
-älä lämmitä mitään mikrossa, sama asia kuin säteilyttäiset ruoat ydinvoimalassa tai otsonikerroksessa, kuollutta ruokaa sekin.
- varo aina kylvettäessä, että korviin ei mene vettä... taas yksi keino välttää korvatulehduksia.
SYÖTÄ LAPSELLE JOKA PÄIVÄ TUORETTA RUOKAA, NIIN SE SAA MIKROBEJA JA BAKTEEREJA ELIMISTÖÖN ETTÄ SE KEHITTYY...! EI TULE ALLERGIOITA! MAALAISJÄRKI KÄYTTÖÖN!
[/iMinun mielestäni tämä juttu on pelkästään positiivinen. Olen ihan samaa mieltä. Tietenkin äititeen liittyy miljoona muutakin asiaa. Mutta nämä asiat ovat tärkeitä. Älkää ihmiset ajatelko kaikesta noin negatiivisesti, yrittäkää kehittää itseänne...
Ja taas kolahti Eli olet eronnut.
Jos yrität avauksessa esiintyäjonain malli-ihmisenä, mutta sitten vastaukset on pelkkää vittuilua (ja lisäksi kirjoittelet todella läpinäkyviä puoltoviestejä väliin), niin uskottavuus provolta menee täysin. Kukaan ei enää osta.
vähän tsempata jos aikoo provoilla. Pelkästään v**lu ei kolahda enää kehenkään, meillä on täällä ihan omat tyypit sitä varten.
Provon täytyy tarjota jotain, että siihen viitsii vastata. Sen täytyy ainakin jollain lailla ärsyttää, hyvässä tai pahassa. Nyt sä vaan jankkaat yhtä ja samaa. Se on tylsää.
Ruoka, vaikka onkin tärkeää, on hyvin pieni osa äitiyttä.
Joskus fanaattisuus jossakin asiassa, esimerkiksi juurikin syömisessä, kertoo että muussa elämässä on ongelmia, jota paetaan siihen pakkomielteiseen ruuan miettimiseen. Tuntuuko sinusta vaikealta olla läsnä lapsillesi, tunnetko syyllisyyttä tavastasi olla äiti?
Miksi etsit negatiivisia asioita ap:n tekstistä? Siksi koska sinä haluaist olla parempi äiti. Normaali ihminen ajattelisi vain, että tuohan on ihan asiaa, mutta kyllähän asiaan liittyy muutakin...
vähän tsempata jos aikoo provoilla. Pelkästään v**lu ei kolahda enää kehenkään, meillä on täällä ihan omat tyypit sitä varten.
Provon täytyy tarjota jotain, että siihen viitsii vastata. Sen täytyy ainakin jollain lailla ärsyttää, hyvässä tai pahassa. Nyt sä vaan jankkaat yhtä ja samaa. Se on tylsää.
sä oot kirjoittanut kaikki noi "olen samaa mieltä" -viestit ihan samalla kaavalla.
Ei taida olla elämää sulla, eikä mulla. Etsitäänkö jotain jännitystä elämäämme.
sä oot kirjoittanut kaikki noi "olen samaa mieltä" -viestit ihan samalla kaavalla.
Kun kerta osaat noin tarkasti tarkkailla, hyvänen aika, etsi elämä!
Eli sinä itse provoilet ja kirjoittelet myös Kun kerta osaat noin tarkasti tarkkailla, hyvänen aika, etsi elämä!
tuosta viestistäsi mitään logiikkaa, joten en voi vastata. Sori.
Täyttä asiaa!
Miten ap on pystynyt äitiyden toteuttaan, on uneltaa. Hyvä niin hänelle. Itse en pystynyt imettään, mutta muuten olen onnistunut.
Minä en imettänyt paljoa, syötiin purkkiruokaa, oli tutit ja pullot... ei yhtään allergiaa tai korvatulehdusta!
Lapset 4 ja 2 vuotiaat. Eikä muitakaan sairauksia kummallakaan, ei yhtään antibioottikuuria vielä. Nenäsumu on ainut mitä käytetty.
Että korpeaa moiset yleistykset!